Maar tegenwoordig kan de smeris toch ook al nagaan waar dat mobieltje is....
Of ze sturen om de min. een berichtje vanit mobieltje is gestolen.....etc etc
Hmmz ik ga er gelijk eentje naartoe sturen.hehehhe
GREETZ!!
Jun-06-2001 21:12
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Henkie_henk kan idd goed opschiete.. .. ja schiete!!!!
ow sorry
Hey ooit gehoord van een sms bomber? haha! K weet nie of dat ding nog werkt..
anders heb ik wel een gewoon sms proggie voor je.. hoef je nix voor in te voere.. maar dan gaat het wel per 1.. (alst goed is volledig anoniem) of van "mr ik haat turken" Of van wie dan ook..
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
WHAHAHAHAhahahahahahaha wat een posts allemaal. Moest echt lachen.
Maar helaas dat er eerst een kankerstreek moest komen;mad: , maar inderdaad we zullen hem gek maken.. En het zijn inderdaad altijd dezelfde en ze zijn noooooooooooit alleen want dat doen ze niet.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
heb het nr. al ff bij ICQ gezet...het eerste sms-je is al verstuurd...als ik geen ontvangstbericht krijg weten we tenminste ook of hij al en nieuwe SIM-kaart heeft... wat een STRAKKE actie haha
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-06-2001 23:07
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Ik test ff dat sms verstuur progje.. kijke oftie volledig anoniem is.. die van icq is dat namelijk niet.. je kan gewoon replyen op dat icq 3049582034982304982 nummer... en ja 2093482304982304982 is gewoon getyp...
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Vrijdagavond naar de danssalon geweest naar Tiestooo!
Hij draaide weer super met als heerlijke opener;
Raplhie B-Massive!
Jun-07-2001 09:47
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik ga zo dat nummer ff opschrijven en een paar smsjes naar die loser sture.
We maken hem gek!!!!
Oh hey laten we allemaal de zelfde naam er onder zetten. Trancefreak ofzo. Dan denkt ie dat ie gestalkt wordt ofzo
___________________
Jun-07-2001 10:48
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
hé henkie....denk je dat je dan gaat replyen? als je dat gsm-etje gejat hebt? zou ik niet doen...en hé ik heb een ontvangstbevestiging gekregen dus hij heeft m nog aastaan ook! ha! wat een losah!
ennu...als ie mij achterhaalt...als je dat bedoelt Henkie...dan is ie gewoon dood....boo!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-07-2001 11:28
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Heb ook SMS verstuurd. Weet iemand nog een goede tekst die we kunnen invoeren??
Greetz
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-07-2001 11:34
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten
___________________
Jun-07-2001 12:04
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
quote:
Originally posted by Dj Lex Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten
Dus gewoon Trancefreak.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-07-2001 12:05
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Robvef
Dus gewoon Trancefreak.
Bijvoorbeeld, maakt niet uit als het allemaal hetzelfde is dan wordt i denk ik helemaal gek. Ik hoop het in ieder geval