|
Dzjeezes man … Ik heb niet eens gezegd dat het een slechte line-up is, een deel van de namen die nu bekend zijn boeien mij gewoon minder. Iedereen zijn eigen ding denk ik zo, kwaliteit bepaal je nog steeds zelf! Ik zie in ieder geval niet in waarom ik meer dan 70 euro zou neertellen voor een festival waar "nauwelijks" DJ's staan die mij boeien, of't nu wereldtop is of niet. Het merendeel van zo'n festival wil ik gewoon gevuld krijgen met namen waarvan ik weet dat ze mij enigzinds kunnen boeien.
Dat wilt daarom niet zeggen dat ik geen andere DJ's zal meepikken die oorpronkelijk niet op mijn "lijstje" staan. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld tussendoor ook een tijdje Carl Cox gevolgd, en daarvoor zelfs even Dr Lektroluv. Niet geweldig, maar wel even leuk als afwisseling. Zo zal dat dit jaar ook wel eens gebeuren, afhankelijk van de timetable, gelegenheid ... Ne Digweed en Sasha zal ik, ondanks het feit dat het grote namen zijn, eerder aan mij voorbij laten gaan. Die staan er al jaren voor bekend om over hun toppunt heen te zijn en het te moeten hebben van hun prestaties uit het verleden. Hetgeen ik recentelijk van hen gehoord heb kon mij niet echt boeien.
Nu goed, op zaterdag zal ik zowiezo gaan. Met de B2B area is er die dag al minstens één area waar ik eventueel de hele dag kan doorbengen. Naast headliners JOOF en Infected Mushroom zal de rest van die stage ook zéér interessant zijn met voor de rest Belgische psy DJ’s denk ik. Hopelijk kunnen we daar in de toekomst ook eens Vibrasphere verwelkomen. De tweede dag zal ik ook wel gaan want ik verwacht natuurlijk nog meer trance namen of namen die mij voldoende boeien om het hele weekend te gaan.
|