Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Logo TA-Fr
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Pour faire des T-Shirts!

Bon j'ai contourné la difficulté, finalement c en bas que le rouge passe au dessus du bleu, c pas mal non plus non?

Sinon sur la version précédente j'ai essayé qques effets sur le texte:

Effet1

Effet2

Effet3

Effet4

Effet5

Question donc: avec ou sans le rouge qui passe au dessus du bleu en bas? Et avec ou sans effet? (Je peux bien sur appliquer les effets à la version ou le rouge passe au dessus du bleu! )

Old Post Feb-20-2003 16:39  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

THE BEST!

Old Post Feb-20-2003 16:42  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Shito

Effet4

j'aime bien ces deux là

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-20-2003 16:48  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

effet 4 j'aime bien

Old Post Feb-20-2003 16:48  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by PEZ68

THE BEST!

ouai moi aussi je vote pour celui là

Old Post Feb-20-2003 17:00  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Effectivement je suis de l'avis de nightflow...
les autres effets ça fait un peu "nul"... quoique l'effet 4 je suis pas trop enthousiaste je préfère l'original ça en jète !!!!

Par contre faudrait essayer de faire un peu plus ressortir les trance et addict !!!!
paske là je trouve qu'ils sont un peu effacés dans le fond par rapport au texte central

Old Post Feb-20-2003 17:00  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Je dis comme Nightflowers.

Old Post Feb-20-2003 17:00 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

je donne une fois aussi

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Feb-20-2003 17:13  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

OK bon ben apparemment la version rouge par au dessus de bleu et sans effet est celle qui recueille le plus de suffrages.

Je poste un poll avec les versions finales!

Old Post Feb-20-2003 17:27  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

Joli travail Shito. Le logo est vraiment très réussi.

Sony MDR-V700

Old Post Feb-20-2003 17:41  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Shito
Je suis assez de cet avis pr la police mais g pas trouvé qqc qui me satisfasse vraiment parmi ce que j'ai. Je vais en chercher d'autres.
Sinon pr les couleurs de TA-fr et la possibilité de différencier TA et fr, vais voir ça, ça peut être une idée.
D'autres critiques du mm type tant qu'on y est? C bien ça me permet d'avancer...

http://houseind.com/house.php?kit=3009-FO&sub=view

la font spaceport est une de mes preferes ...

j'utilises toujours ce package de fonts, et sinon j'ai toutes les autres fonts que house industries a fait.

la nouvelle version de ton logo est bien , mais la lisibilite de la police de caractere n'est pas optimal , apres tout c'est toi qui voit.
Et un detail technique, les tee shirts c'est ce que y'a de mieux, mais ca vieillis pas super bien avec le lavage etc ....

Old Post Feb-20-2003 18:42 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djlemon
Senior tranceaddict

Thumbs up

excellent travail,
il est vraiment bô ce logo

(sauf peut-être l'espace entre le T et le A, ca fait un peu bizarre, enfin là je chipote ... (faudrait rallonger la barre horizontale du T))

Old Post Feb-20-2003 19:03  France
Click Here to See the Profile for djlemon Click here to Send djlemon a Private Message Add djlemon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Logo TA-Fr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEffect sound [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBakke & Joni - "Bali" (original mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:52.

Forum Rules: