They scan the barcodes at sensation because they also do at football matches. They have what they call 'tourniquettes'
At mysteryland or any other location they wont, the security just takes your ticket, thats it.
I do hope so cause I have copies of his tickets
He's got them in Canada, and ticketbox send copies to me in Holland
Aug-15-2002 11:50
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
quote:
Originally posted by Darkzwever
Voor de rest moet TAiS ff zn private msges checken
Xie geen PM van jou? Stuur nog maar een keer...
Echt, ik schijt op dit PM systeem, werkt voor geen meter volgens mij. Al wel vaker gemerkt.
Tijs08, ik heb jou een PM teruggestuurd, istie aangekomen? (if not: ze zijn gewoon open).
Hetzelfde geldt voor Miss P, die had mij maandje of 1,5 een keer een PM gestuurd, heb ik toen gereplied, maar als ik bij Sent Items kijk, zie ik niets... Is die PM ooit wel over gekomen?
Aug-15-2002 11:59
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Zolang iedereen die box leeg houdt werkt het uistekend
Aug-15-2002 12:08
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Donna
Ben jij gek,dan is de judge aan t draaien:P
Qua tijd maakt t mij niet zo veel uit, zeg maar wat jou een betere tijd lijkt!!
Locatie heb ik niemand nog over gehoord dus die kunnen we mooi zo houden..
___________________
Aug-15-2002 12:22
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
quote:
Originally posted by Flipper01
Qua tijd maakt t mij niet zo veel uit, zeg maar wat jou een betere tijd lijkt!!
Locatie heb ik niemand nog over gehoord dus die kunnen we mooi zo houden..
D'r staat een heeeeeele grote foto op de vorige pagina met een plattegrond + locatie voor meeting
Als we dat nou gewoon aanhouden, dan moeten we nu alleen nog ff een tijd afspreken.
Aug-15-2002 12:26
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
ehm niet tijdens Hennes & Cold graag! 15:45-17:00
Aug-15-2002 14:03
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Het maakt mij allemaal geen ruk uit wanneer en waar...weet toch niet zeker of ik kan (Lees: of ik dan dus wél aan het werk ben)
Diegene die behoefte hebben aan mijn gezelschap bellen maar Tais, Magrec, Optimus hebben mijn nr wel
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Aug-15-2002 14:08
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
3 uur is een goeie tijd!
Aug-15-2002 14:27
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
Ok, 15:00 naast de EHBO tent! (Aan de kant van de trance tent). Sim-pel.
Aug-15-2002 15:47
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Hé Optisl3t, niet bellen en vragen of ik er ook ben (zie Sensation). Zit nml dan in Duitsland .
**EDIT**
Had ik beter niet kenne posten, nu gaat ie zeker bellen
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Aug-15-2002 16:29
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ok 15:00 @ the ehbo post...
Hmm that's ok
perfecte tijd draait toch geen interessante dj en alle sVkkels zijn er niet bij wnat gielen draait dan (dit is een grapje hoor) )
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.