Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Joh, k zou niet weten of t lekker is of niet,k doe t gewoon omdat ik t doe
En the money zou voor mij de voornaamste reden zijn om te stoppen,pas daarna me lichaam en pas daarna voor een ander.
Sja surry hoor,k zeg gewoon ff hoe t is.

Zou heel wat vette spullen kunnen kopen die ik ERG graag hebben wil,mp3 player+ 6 vette speakers imme auto bv,nice dvd setje etc etc,om over kleding en vakanties al helemaal niet te praten
Maja,de opdrachtgevers in mn hoofd zijn er nog steeds niet over uit wat ze nou willen,denk dat ik de jaarvergadering van volgend jaar maar weer moet afwachten
Maja als ik failliet ga zal de OR wel bijspringen

Old Post Sep-22-2002 12:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Donna

Zou heel wat vette spullen kunnen kopen die ik ERG graag hebben wil,mp3 player+ 6 vette speakers imme auto bv,nice dvd setje etc etc,om over kleding en vakanties al helemaal niet te praten
Maja,de opdrachtgevers in mn hoofd zijn er nog steeds niet over uit wat ze nou willen,denk dat ik de jaarvergadering van volgend jaar maar weer moet afwachten
Maja als ik failliet ga zal de OR wel bijspringen

haha kan je anders geen rijke externe financier zoeken?

Old Post Sep-22-2002 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ze DENKEN dat het lekker is...
en ik weet precies hoe rokers denken, heb jarenlang ZELF gerookt!!

Maar als je je serieus af gaat vragen wat er nou lekker aan is om verbrand papier met wat planten erin in je longen te stoppen, dan verklaar je jezelf toch voor gek dat je zoiets onzinnigs doet?

komt dus allemaal door de nicotine verslaving, die laat je dingen denken, daardoor verzin je smoesjes om het te rechtvaardigen.

zeg,

wil jij even gauw ophouden en ons rokers lekker in de waan laten.

ga een boek schrijven als je je verveelt!

Old Post Sep-22-2002 17:06  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

duizend maal excuses, ik zal jullie voortaan in de waan laten. volgende keer zalik wel langs je deur komen, met allen Carr als mijn bijbeltje, hihihihi!

Old Post Sep-22-2002 18:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ehmmm... Iris... Jij als ex-roker zou toch moeten kunnen beamen dat een sigaretje op z'n tijd best lekker is...

Ik ken mensen die bewust niet roken (als je het niet roken mag noemen), maar die 2 of 3 keer per week best graag 1 sigaretje lusten...

Soort partyrokers dus, maar dan alleen niet op een party, maar lekker na het eten, of gezellig bij een bakkie koffie...

Old Post Sep-22-2002 19:21 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet.

Old Post Sep-23-2002 14:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.

Veel succes, en ik hoop dat je het volhoud !

Old Post Sep-23-2002 14:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emphelator
tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:

Succes ermee!!!

Old Post Sep-23-2002 14:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:

super! hoop dat het gaat lukken!

Old Post Sep-23-2002 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

thnx pplz....ik hoop ook dat het me gaat lukken, heb er nu 10 jaar blowen opzitten (waarvan zeker 6 jaar dagelijks) wordt wel een keertje tijd.

Old Post Sep-23-2002 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

nou dan hoeven we dus deze week niet in de shop af te spreken

maar ik hoop voor je dat het je lukt! als je alleen al van het roken af kan komen scheelt je dat echt bergen met geld! dat zie ik wel bij vrienden van mij

en met dat geld kan je weer feesten
dus dat is nooit verkeer

Ga eens dood!

Old Post Sep-23-2002 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by franzelare
nou dan hoeven we dus deze week niet in de shop af te spreken

lol,...da's een beetje de kat op het spek binden...lijkt me niet zo'n goed plan.(pm)

Old Post Sep-23-2002 15:19  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[Trance] In johan gielen set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUltra Vibe - "Choose Freedom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:00.

Forum Rules: