|
ONCE AGAIN I DIE
het zou echt VERBODEN moeten worden om zulke MEGAULTRAUBERVETTE feesten te geven , echt crimineel goed feest weer!
kheb eigenlijk geen tijd om een uitgebreid report te schrijven, dus daarom deze keer maar anders dan anders:
muziek: TOP, 10/10, heerlijke sets, met die van Eye-riz , ZO HOORT EEN FEEST TE ZIJN! top. ook chill-out... heerlijk relaxed. wederom heb ik het gepresteerd het grootste deel van bemmel te missen, me zat toen wat brakjes boven door die barriere te komen...
Wat werd er trouwes HARD gedraaid zeg!!! , viel me echt... minder spacen, maakt niet uit, er werd gelukkig niet gebeukt ondanks dat dat best gekund had op die muziek . Thad dus beter Nexus, the hard edition i.p.v. special edition kunnen heten
[edit]
hierbij claim ik (volgens mij als eerste) de vondst van 2 nieuwe stijlen in de house (bij mij bekend iig ): hardgoa en hardacid ).
[/edit]
was anders, maar still niiiiiiiice
Locatie+aankleding: TOP, alleen nie zo geel als ik verwacht had en daarom lastig te vinden daar nummering in die straat langs beide kanten van de kerk+plein loopt . plees (Y) voor mekaar, mede dankzij een bijvulling van ondergetekende (kan ook alleen maar op nexus ). mooi ruim van opzet. Chill-out was met al dat blacklight zoooooooooooooooooooo mooi, echt zonde dat dat beneden minder was, want alleen al daarom zou ik ik zon zaaltje de hele nacht kunnen zitten en een beetje rondstaren... zoals gezegd beneden stuk minder, maar die lichten achter de dj.. sweeeeeeeet en locatie maakt boel goed.
mensen: superrelaxed volk, wel veel volgens mij ten opzichte van vorige keer, meeste altijd in voor een babbel (gemengde plee's ROELEN!! ). mooooooooie vrouwtjes .
randdingetjes: uitdelen van die gevalletjes voor om je nek , weer een goed idee! ook garderobe was goed geregeld, en de PRIJZEN 1 pleuro voor een pils! da's echt tijjjjjjjjjjjjjden geleden dat ik dat op een fatsoenlijk feest betaald heb, gratis plee + garderobe.. EXCELLENT en gratis cd natuurlijk
OJA, bedenk ik me nu:
| quote: | | ER ZAL STRENG GECONTROLEERD WORDEN OP DRUGSGEBRUIK |
het enige effect was dat iedereen iets minder opvallend zn joints zat te rollen, maar enige vorm van controle... euh.. :
TA's: TOP, mijn dank is weer groot, zonder jullie wast waarschijnlijk weer nix geworden, thanx to flipper01 voor het vervoer, thanx to alle TA's voor de relaxte nacht weer, twas weer gezellig . Viel me alleen wel tegen dat toen ik rond kwart voor 6 rondstuiterde er GEEN ENKELE TA in de main was (allemaal wazig in de gang op de trap of in de chill . Uiteraard ook DANK DANK DANK aan Iris + consorten
Vervoer: heen, perfect, goedkoopste treinkaartje ooit (0.80 euro), lekker meegereden met flipper en Odyne... hoewel die gozer wel verkeerd reed .
Terugweg: BAH BAH BAH , ik trapte er WEER IN HE! ! waarom vergeet ik toch steeds hoe ZUIGEND ov kan werken ..kwas door het helpen al een uurtje later, dus stapte om 8.52 in de intercity naar Enschede, STAAT DAT OUDE BARREL GEWOON 10 MINUTEN STIL OP AMERSFOORT foetsie aansluiting ==>> 55 minuten wachten in Deventer en uiteindelijk pas om half 12 thuis . Trouwes HUMOR, want m'n ouders hadden weer net bezoek (van best wel nette mensen) en daar kom je daar, nog erger ruikend dan een stinkdier weer vrolijk binnengewandeld... hehehe, meteen maar gedouched en plat gegaan
Kortom: twas weer een TOPPER, een 10/10-feest
oja, 1 february is dr nog een fijn technofeestje in de tractieweg... lijkt me relaxed om daar een fraai vervolg te doen, want kzie zo nog nie wanneer hier anders een mooi vervolg aan gegeven kan worden ... kheb de flyer iig meegenomen
latorrrrrrrrr
hehe, hijs nog best wel weer lang geworden 
Last edited by kolkiewolkie on Dec-01-2002 at 20:12
|