Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

zo ik is ook weer thuis

en ik leef dus nog wel

ik ga zo eerst even de foto's uitzoeken en dan upload ik ze naar Pf, ik zet ze vanavond wel ff ergens op het web neer in zip formaat!

Ga eens dood!

Old Post Dec-01-2002 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

:d Ik ben net uit m'n bed gekropen...
Was echt een gaaf feest zeg!! Jammer dat Odyne en ik al vrij vroeg behoorlijk brak waren...
Eye-Riz, wat draaide je lekker!!!
Het was erg druk!! Goed geluid, echt TOP!!!

Old Post Dec-01-2002 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Zimz
tranceaddict

Registered: Aug 2002

Zo, goeiemorgen... eieregooie hier... Ben ook net weer terug in het land van de levenden En ik zit hier nog steedsmmet een dikke grijns op me smoel Wat een topfeest was het weer gister Woei! Hehehe... Hmmm... kheb honger... Es ff wat eten gaan regelen

Grtz!

Old Post Dec-01-2002 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mr Zimz Click here to Send Mr Zimz a Private Message Visit Mr Zimz's homepage! Add Mr Zimz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Zo manne (en riz ofcuz;p)

Was me t feestje wel weer ff,HEERLIJK!!
Rizzie,je set was SUPERlekker,zalige platen er weer tussen,eigenlijk allemaal wel daggik Ennn perfect gereageerd toen t ff misging,attituudje op "Fuck it maar,dan gaan we wel knalle" en alles kwam weer flex

Locatie was ONWIJS vet,de decoratie weer geweldig (ben nog steeds van mening dat er dit keer een zwarte piet in t huisje zat) We hebben wel per ongeluk stiekem een jointje gerookt,en zijn lekker niet gesnapt!;p

Maar sjemig hey,wat haaaaat ik dat utrecht,wederom dik verdwaald en daarom weeeeeer een uur later aanwezig dan ik dacht,zwaar pissed off word ik daarvan *grmbl*

En weer was t einde veeeeelste snel in zicht (en nee Wout,t helpt ECHT niet of je nou wel of geen horloge draagt )

Frans kom maar weer op met die foto's,hebbik dat tenminste weer gehad

Old Post Dec-01-2002 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

ONCE AGAIN I DIE

het zou echt VERBODEN moeten worden om zulke MEGAULTRAUBERVETTE feesten te geven , echt crimineel goed feest weer!

kheb eigenlijk geen tijd om een uitgebreid report te schrijven, dus daarom deze keer maar anders dan anders:

muziek: TOP, 10/10, heerlijke sets, met die van Eye-riz , ZO HOORT EEN FEEST TE ZIJN! top. ook chill-out... heerlijk relaxed. wederom heb ik het gepresteerd het grootste deel van bemmel te missen, me zat toen wat brakjes boven door die barriere te komen...
Wat werd er trouwes HARD gedraaid zeg!!! , viel me echt... minder spacen, maakt niet uit, er werd gelukkig niet gebeukt ondanks dat dat best gekund had op die muziek . Thad dus beter Nexus, the hard edition i.p.v. special edition kunnen heten

[edit]
hierbij claim ik (volgens mij als eerste) de vondst van 2 nieuwe stijlen in de house (bij mij bekend iig ): hardgoa en hardacid ).
[/edit]
was anders, maar still niiiiiiiice

Locatie+aankleding: TOP, alleen nie zo geel als ik verwacht had en daarom lastig te vinden daar nummering in die straat langs beide kanten van de kerk+plein loopt . plees (Y) voor mekaar, mede dankzij een bijvulling van ondergetekende (kan ook alleen maar op nexus ). mooi ruim van opzet. Chill-out was met al dat blacklight zoooooooooooooooooooo mooi, echt zonde dat dat beneden minder was, want alleen al daarom zou ik ik zon zaaltje de hele nacht kunnen zitten en een beetje rondstaren... zoals gezegd beneden stuk minder, maar die lichten achter de dj.. sweeeeeeeet en locatie maakt boel goed.

mensen: superrelaxed volk, wel veel volgens mij ten opzichte van vorige keer, meeste altijd in voor een babbel (gemengde plee's ROELEN!! ). mooooooooie vrouwtjes .

randdingetjes: uitdelen van die gevalletjes voor om je nek , weer een goed idee! ook garderobe was goed geregeld, en de PRIJZEN 1 pleuro voor een pils! da's echt tijjjjjjjjjjjjjden geleden dat ik dat op een fatsoenlijk feest betaald heb, gratis plee + garderobe.. EXCELLENT en gratis cd natuurlijk
OJA, bedenk ik me nu:

quote:
ER ZAL STRENG GECONTROLEERD WORDEN OP DRUGSGEBRUIK

het enige effect was dat iedereen iets minder opvallend zn joints zat te rollen, maar enige vorm van controle... euh.. :

TA's: TOP, mijn dank is weer groot, zonder jullie wast waarschijnlijk weer nix geworden, thanx to flipper01 voor het vervoer, thanx to alle TA's voor de relaxte nacht weer, twas weer gezellig . Viel me alleen wel tegen dat toen ik rond kwart voor 6 rondstuiterde er GEEN ENKELE TA in de main was (allemaal wazig in de gang op de trap of in de chill . Uiteraard ook DANK DANK DANK aan Iris + consorten

Vervoer: heen, perfect, goedkoopste treinkaartje ooit (0.80 euro), lekker meegereden met flipper en Odyne... hoewel die gozer wel verkeerd reed .
Terugweg: BAH BAH BAH , ik trapte er WEER IN HE! ! waarom vergeet ik toch steeds hoe ZUIGEND ov kan werken ..kwas door het helpen al een uurtje later, dus stapte om 8.52 in de intercity naar Enschede, STAAT DAT OUDE BARREL GEWOON 10 MINUTEN STIL OP AMERSFOORT foetsie aansluiting ==>> 55 minuten wachten in Deventer en uiteindelijk pas om half 12 thuis . Trouwes HUMOR, want m'n ouders hadden weer net bezoek (van best wel nette mensen) en daar kom je daar, nog erger ruikend dan een stinkdier weer vrolijk binnengewandeld... hehehe, meteen maar gedouched en plat gegaan

Kortom: twas weer een TOPPER, een 10/10-feest

oja, 1 february is dr nog een fijn technofeestje in de tractieweg... lijkt me relaxed om daar een fraai vervolg te doen, want kzie zo nog nie wanneer hier anders een mooi vervolg aan gegeven kan worden ... kheb de flyer iig meegenomen

latorrrrrrrrr

hehe, hijs nog best wel weer lang geworden

Hard = goed

Last edited by kolkiewolkie on Dec-01-2002 at 20:12

Old Post Dec-01-2002 19:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

nou mijn verslaggie dan ook maar ff

Nexus

Place: Het gele kasteel Utrecht
Date: zaterdag 30 november 2002
Time: 23:00 – 07:00
Damage: 9,50 euro

We waren al vroeg oppad gegaan richting Utrecht om eerst nog even bij wat familie langs te gaan en daarna richting nexus. Om 10 uur gingn we met de bus de stad in even wat eten en dan op naar het feest!
Het feest zou gehouden worden in het gele kasteel in utrecht maar waar dat was? nouja na er 2 keer langs te zijn gelopen maar eens gekeken op wel nummer dat ding zat! en toen hadden we het dus zo gevonden!
We waren eigenlijk nog tevroeg want het was nog geen 11 uur maar we mochten toch al naar binnen omdat ik foto's zou maken voor Partyflock deze nacht. Binnen waren de mensen van de organisatie allemaal nog heel druk bezig om de laatste dingen te regelen zodat alles perfect zou verlopen.
Ik was nog nooit op deze lokatie geweest maar mijn zusje wel en die had me verteld dat het een vet mooi pad was, nou gelijk had ze! wat een top locatie voor een feestje. Dus eerst maar eens rond gaan kijken hoe het er uit zag. De grote zaal was mooi ingericht, leuke opgehangen boot en er was duidelijk veer veel tijd besteed aan het bedenken van het lichtplan.

Boven was een Chill die weer aangekleed was door Deco-Droom het zag er weer top uit, ze hadden weer een paar nieuwe dingen erbij gemaakt en er stonden een heel aantal decoraties die ik al kenden maar die wel geweldig blijven. Ze hadden onderandere een fluoriseerende poort gemaakt aan de ingang van de zaal

Op weg weer naar beneden kwamen we Tin, Tim en Bastiaan tegen die ook al aanwezig waren omdat zij achter de garderobe zouden staan aan het einde van de avond.

Basd en Harmen waren ook met hun mee en die stuiterde al rond in de zaal op de eerste klanken die er te horen waren. En die klanken kloken goed! overal in de zaal waren speakers neergezet en neergehangen zodat het gluid overal helemaal top was. Het was nog wel heel rustig maarja het was ook pas iets over 11 uur dus nog een beetje lol staan trappen achter in de zaal terwijl langzaam de eerste bezoekers binnen kwamen gedruppeld.
de drank was echt goed geregeld fris en bier gewoon maar 1 euro, waar zie je dat tegenwoordige nog?

Er kwamen steeds meer bekenden binnen en het werd steeds gezelliger toen begon Eye-Riz dus wij met zijn alle naar voren want dit moest weer top worden zoals gewoonlijk!!

Even een groeps fototje gemaakt met de Pfers en TAers die ik kenden en toen was het genieten de de muziek die Eye-riz draaide!

Ze begon lekker (de DJ voor haar was wel stevig geeindigd) halverwege de set viel alleen ineens het geluid uit :S gelukkig maar heel even en het weerhield haar en niet van om gewoon weer lekker door te gaan met haar set. Ze draaide voor haar doen wel vrij stevig, vond ik maarja het was ook pas de 3de keer dat ik haar hoorde, maar hopelijk niet de laatste

Tijdens de set van Eye-Riz kwam ik een heel aantal bekenden van de vorige nexus tegen zoals Acid-Roy-Al-Roy en werd ik nog door een aantal andere Pf mensen aangesproken zoals Annepanne, altijd leuk om mensen ook een keer in het echt te zien op zoon feest. Dus even her en der wat fototjes gemaakt.

Na de set van Eye-Riz even naar de chill geweest waar (volgens mij) Dr Ixxe draaide om daar gewoon ff rustig te kletsen met wat mensen en nog eens de decoraties te bekijken. Weer benden gekomen was Bemmel aan het draaien het was de 2de keer dat ik hem hoorde maar dit was echt een hele andere set als de vorige keer! veel steviger echt een hele andere platenkeus.

De avond vloog echt om niet meer gewoon voor ik het wist was Up al aan het draaien en die zou afsluiten maarja die laatste 1.5 uur dat hij draaide waren ook heerlijk, weer ff lekker staan dansen. En oh wat jammer toen om 7 uur het feest al weer afgelopen was

Ik was nog helemaal wakker en had nog helemaal geen zin om al naar huis te gaan dus ik heb maar even helpen opruimen. en hier komt het spreek woord vele handen maken licht werk weer om de hoek kijken want met zijn alle was alles zo ingepakt en opgeruimd! dus om 10 uur was al het licht, gluid en andere dingen die van de organisatie waren het pand al weer uit en hadden wij de koffie ook al weer op
Toen was het dus tijd om maar naar huis te gaan want ik had nog een hele reis voor de boeg (2 uur reiden)! in de auto lekker de nieuwe cd van Eye-Riz opgezet om ff na te genieten.

Al met al was het gewoon weer een top avond! allemaal relaxte mensen en super muziek.
Iedereen van Nexus weer bedankt voor de top avond en tot de volgende nexus!

Gluid een 8 (iets te hard tijdens de set van up)
Licht een 8 (soms iets wat veel rook)
deco een vette 10 weer!!! (k) voor jullie mensjes van deco-droom
Sfeer een 9
Beste DJ Eye-riz!!!!

de foto's staan nog niet op Pf maar voor wie niet kan wachten http://home.student.utwente.nl/f.wiegers/nexus3011/ of http://home.student.utwente.nl/f.wi...1/nexus3011.zip

Ga eens dood!

Old Post Dec-01-2002 20:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by franzelare
Toen was het dus tijd om maar naar huis te gaan want ik had nog een hele reis voor de boeg (2 uur reiden )!

nog VaGoW ofzo?

Hard = goed

Old Post Dec-01-2002 21:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

vechten woohooo!!!!!

Last edited by Opti on Dec-01-2002 at 21:47

Old Post Dec-01-2002 21:22 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Vette foto's Frans !

Ook weer een nieuwe wallpaper.. die foto van die draaitafel in dat rode licht is echt VET.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Dec-01-2002 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Zimz
tranceaddict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by New Wave

Zimz, echtwaar kerel, ik sweer het je, wat zik zei, de dames vallen voor je neer!

weet je wat!...
we gaan t een keertje testen

Old Post Dec-02-2002 01:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mr Zimz Click here to Send Mr Zimz a Private Message Visit Mr Zimz's homepage! Add Mr Zimz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Meer foto's!

Old Post Dec-02-2002 06:46 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Is dat daar rechts, die gozer met dat wit met rode ding aan, is dat Remco Stegeman??? En zo ja, Remco, zit je ook op dit foruM??? Toevallig Wassie met jou mee Frans? Of met wie wassie mee op Impulz..i dont know.

Whahahaha, de POTTEN waren er ook weer Wel leuk zeg om de foto's te zien. Ik heb echt wat gemist.

En nee NewWave dan is het NIET leuk om een SMS te sturen, homo!!!
Ik was net vergeten dat het was, komt die sms van jou ... Grrr! De hele dag down geweest. Volgende keer ben ik er wel weer bij (8 februari ofzo? Anke is de 9e jarig...).

Mensen, de groente!

SnuggLe

Old Post Dec-02-2002 07:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS - Nov 30th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech tune [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackINFERNAL - SUNRISE [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:24.

Forum Rules: