| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
Mij werd verteld dat rond de kerst de distributiecentra ofzo dicht waren en dat het niet verstandig was om vlak voor het nieuwe jaar een plaat uit te brengen, en dat ik rond 6 januari terug moest komen want dan waren die centra weer open...toen ik bij outland kwam (rond kerst) hadden ze ook vrijwel niks nieuws, terwijl er de laatste tijd toch best veel nieuwe trance en progressive is uitgebracht. Ze hadden Wizardry bijvoorbeeld ook nog niet (had ie zelfs nog nooit van gehoord). Misschien wordt het morgen of later deze week dan... |
Ik was vandaag in de Magik.. en ze hadden inderdaad helemaal nix nieuws. Ik had ff lopen zoeken.. en toen maar ff aan Dazzle gevraagd of het aan mij lag.. maar er was dus al 2 weken niks binnen gekomen.. tot dat hij met een stapeltje platen aankomt uit de eigen collectie van Tiesto.. hoop platen die hij nooit heeft gedraaid alleen geluisterd, maar daar zaten ook deze 2 tussen
Lange - Don't Think it, feel it (Lange Alternative Dub, Scot Mac Dub)
Infusion - Legacy (Junkie XL Remix)
Beide op promo..!!
en Dazzle is echt een gozer!! ff lekker lopen ouwehoeren over ditjes en datje in trance wonderland! hij was weer in een goeie bui.. die JXL mocht ik gratis mee nemen
Wooooeeeii!!