Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

o jag e grymmt impregnerad av dig

du har ju stor talang med det där me bilder! den där sista var riktigt cool oxå! bli fotograf!

Old Post Aug-24-2003 20:10  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by teski
Radio HitzFM
Gästboken har jag gjort själv..
Besöksräknaren lika så..
Designade bilder har jag med gjort.. och även själva sid-designen..

MultimediaPresentation

kul..en ny brud på TA!

Radio HitzFM var snygg, stilren och funktionell..

..och Wounded Soul var jäkligt grym!

skills helt enkelt

Old Post Aug-24-2003 21:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Jag är IMPREGNERAD (som mindre smarta människor brukar säga)

Jag är verkligen imponerad.. att du har tillstånd och allt.. *klappar händerna* Detta gör att jag tycker om sidan ännu mer
Talang har du, grabben .. and meee likes

Gillar blom-bilden Den var jättesöt

Btw: too much beauty, stavas det.. *ponders and wonders*

Vad tycker ni om denna bild, jag nyss lagt upp på mitt deviantart account? Ni kan se bilden HÄR
Under Artist's Comments, kan ni se lite om mina tankar kring just denna bild..

Provocerande.. enligt vissa..
I just dunno..

jajajaja... typo grejen va ändå inget speciellt.. va bilden som räknades.. hehe

himmla bra bild du
hmmm... vill också ha en gasmask... hade ju en i lumpen, men blev aldrig av att jag tog kort på den

fin dikt också
skrev också dikter en gång i tiden till mina bilder, men har inte blivit av på länge nu

Old Post Aug-24-2003 23:18  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Skitsnygga grejer ni langar upp Skillzzzz

Håller på med ännu en ny design till tricster.tk nu när ska man ge upp?

Old Post Aug-25-2003 13:39 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Registered: Aug 2003

dbl, I liked tha gas mask
Är min pappas... hade den när jag var liten och följde med honom där han jobbade Han jobbade på svavelsyrafabriken i Falun.
Åkte lastmaskin och smurfade runt där jämt
Nuförtiden så kör han FarligtGods-Transporter... when to think about it.. så är jag nästintill född o uppvuxen i en lastbil *lol*

Old Post Aug-25-2003 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
dbl, I liked tha gas mask
Är min pappas... hade den när jag var liten och följde med honom där han jobbade Han jobbade på svavelsyrafabriken i Falun.
Åkte lastmaskin och smurfade runt där jämt
Nuförtiden så kör han FarligtGods-Transporter... when to think about it.. så är jag nästintill född o uppvuxen i en lastbil *lol*

smurfa runt i en svavelsyrafabrik.... hehehe.. kan man ju också göra

vill ut i naturen och ta kort nu... gillar det...
men blir bara av när jag e hos mamma, vilket inte e speciellt ofta tyvärr

neee.. fortsätta på min nya låt nu istället

Old Post Aug-25-2003 14:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

quote:
Originally posted by dbl
smurfa runt i en svavelsyrafabrik.... hehehe.. kan man ju också göra

Jadu.. vetdu vad.. det kan man verkligen göra (;
kul som sjutton var det
Någon av er som upptäckt den underbara känslan att åka lastbil tidigt på morgonen.. innan alla har vaknat.. och när luften fortf är sådär frisk o klar?
Sitta högt upp i lastbilen o se ut över små.. tomma småvägar?

THAT'S A FREAGGIN' NICE FEELING DUDES AND DUDETTES!!!

Old Post Aug-25-2003 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

^gjorde en header till in kusins CS klan.. gratis , så jag arbetade inte så jättemycket me den..

Old Post Aug-26-2003 14:54 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Shytrance, fin header...
tycker om fonten.. har den själv..
men den var kanske lite otydlig?

Annars må jag säga att den var tusan så fin... rund o inte så platt... *nickar*

way to go (:

Old Post Aug-26-2003 17:23  Sweden
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

shytrance - jag kan göra bättre bilder än dig!!! du suger!!!

Old Post Aug-26-2003 17:45  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

quote:
Originally posted by dj_hysterix
shytrance - jag kan göra bättre bilder än dig!!! du suger!!!

Heh, får man se bevis på det? *ler*

Old Post Aug-26-2003 20:07  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Bra jobbat Shytrance...du utvecklas bra Runda former är grymt... gillar den där...tycker fonten är helt ok... kan juh stå nån annanstans på sidan lite tydligare vad klanen heter....
Det du skulle kunna jobba på är knapparna tror jag...håller inte samma klass som resten Knappar är kul att leka med....
nu ska jag själv jobba vidare på min sida...den blir bubbelbra!

Old Post Aug-26-2003 21:34 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help ID this hardcore (i think) tune [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAshtrax - "Helsinki" (Sander Kleinenberg Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:15.

Forum Rules: