|
| quote: | Originally posted by teski
Jag är IMPREGNERAD (som mindre smarta människor brukar säga) 
Jag är verkligen imponerad.. att du har tillstånd och allt.. *klappar händerna* Detta gör att jag tycker om sidan ännu mer 
Talang har du, grabben .. and meee likes 
Gillar blom-bilden Den var jättesöt 
Btw: too much beauty, stavas det.. *ponders and wonders* 
Vad tycker ni om denna bild, jag nyss lagt upp på mitt deviantart account? Ni kan se bilden HÄR 
Under Artist's Comments, kan ni se lite om mina tankar kring just denna bild..
Provocerande.. enligt vissa..
I just dunno.. |
jajajaja... typo grejen va ändå inget speciellt.. va bilden som räknades.. hehe 
himmla bra bild du 
hmmm... vill också ha en gasmask... hade ju en i lumpen, men blev aldrig av att jag tog kort på den 
fin dikt också 
skrev också dikter en gång i tiden till mina bilder, men har inte blivit av på länge nu
___________________
Daniel
|