|
Erg jammer :'(
Ik heb een berichtje gehad dat Josta niet komt. Schade, ik heb juist dit feest ook echt zelf de tijd om te feesten! Ben heel blij, want het enige dat ik hoef te doen is....DRAAIEN! Ja, en mensen goeiedag zeggen, hihi! Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen... 
Ik heb in ieder geval HEEEEEEEEEEEEEL veel zin!!!! Ik moet van 23.00 tot 01.00 en ik ga voor een lekkere opbouwset, iets wat ik al hgeel erg lang niet meer heb gedaa, heb ik echt heel erg zin in!!! (ik vind opbouwen een hele eer, omdat je in feite de sfeer van de avond zet)
Daarna komt Johan. Die zal van waar ik eindig draaien naar waar de live set begint: van trance naar goatrance. Dan komt de live set dus. Erg spannend! We kennen hem alleen maar van demo. Op zich dus niet de beste move om hem op het midden van de nacht te laten draaien, maar we wilden nou eenmaal graag goa, en dat zet je nou eenmaal niet in het begin van de avond neer. En als afsluiter... Bemmel. Zijn nieuwste cd heet Verschrikkelijk Acid. Dus weet wat je te wachten staan Voor de liefhebbers van iets minder heftig, hebben we de overheerlijke chill met de chill van dr Ixxe en dr Nixxe 
Op naar een heerlijk avondje!
|