Originally posted by SnuggLe
Roken moet wel tegen worden gegaan, en de daling van het aantal rokers laat zien dat dit al wel een beetje helpt. Maar niet ten kost van alles...het geld kan beter in onderwijs/veiligheid worden gebracht.
En vindt je dan ook dat mensen die zo'n beleid maken een voorbeeld functie hebben?
Jan-13-2003 15:03
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by M5
btw valt wel op dat die linkse vogels altijd zo aan het bleren zijn , hebben ze zeker nog overgehouden aan al die demonstraties waarin ze hebben meegelopen om te protesteren tegen al het 'onrecht'
dis echte onzin, heb bijna alle debatten gezien en ze hebben misschien grote mond maar wat ze zeggen is duidelijk en vallen zelden iemand in de rede!
Originally posted by TimeportE
dis echte onzin, heb bijna alle debatten gezien en ze hebben misschien grote mond maar wat ze zeggen is duidelijk en vallen zelden iemand in de rede!
misschien een grote mond? lol
neej maar let maar eens op volgende keer. Zalm & Balkenende zijn gewoon rustige debaters die wachten tot ze hun zegje kunnen doen. Die andere 'politici' doen dit absoluut niet.
Jan-13-2003 15:55
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
En vindt je dan ook dat mensen die zo'n beleid maken een voorbeeld functie hebben?
Ik weet waar je op doelt, en ja, die mensen moeten deels wel een voorbeeld geven. Maar je kan ze het niet VERBIEDEN te roken!!! Er zullen wel meer mensen die in de kamer zitten roken. Dat kan je niet verbieden. Ze moeten het alleen niet midden op tv enzo doen.... Roken mogen ze, alleen niet zo duidelijk zichtbaar.
Jan-13-2003 15:59
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by M5
btw valt wel op dat die linkse vogels altijd zo aan het bleren zijn , hebben ze zeker nog overgehouden aan al die demonstraties waarin ze hebben meegelopen om te protesteren tegen al het 'onrecht'
ik weet niet welke debatten jij gezien hebt, maar Bos en zeker Femke Halsema zijn toch echt telkens hele rustige debaters gebleken.
Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, en Bos doet wat betreft rust en kalmte zeker niet onder voor zalm en balkenende.
Jan-13-2003 18:40
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by AlFerox
Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt,
Hehe ja is wel een beetje zo, ik vind haar het verder best goed doen.
Ik heb een aantal verkiezingsprogramma's opgehaald van internet. Het is soms de korte versie en alles is in acrobat reader te bekijken.(ook om er wel zeker van te zijn dat ik het met de meeste punten eens ben met de partij waarop ik ga stemmen, de debatten in de media hebben meestal dezelfde standaard punten)
Originally posted by AlFerox
ik weet niet welke debatten jij gezien hebt, maar Bos en zeker Femke Halsema zijn toch echt telkens hele rustige debaters gebleken.
Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, en Bos doet wat betreft rust en kalmte zeker niet onder voor zalm en balkenende.
Halsema heb ik iig niet gezien.. maar die zegt ook alleen maar euhm..euh ..
ik had voornamelijk over die marijnissen.. en je maakt mij niet wijs dat bos even rustig is als balkenende
Jan-13-2003 21:01
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED