___________________
"Life is all about choices & respect"
Feb-04-2003 14:29
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
quote:
Originally posted by Teal'k
OMG, dit wordt weer toppie!!!!!!! ik ga kaartje halen (ik heb zelfs Massive weten te overtuigen te gaan!! ghehehe ), gaan we weer met zn allen net zoals met Capital? zou wel beter zijn !
nerd
/me gaat dan ook !!!!
(als ik dr binnenkom dan )
Feb-04-2003 14:33
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
quote:
Originally posted by kreischer2000
toen ik 15 was mocht ik geeneens naar dit soort feesten van mijn ouders, ben nu gelukkig 17 dus nu sta ik er beter voor
ik ook niet hor.. was ook meer bedoelt als grap.. jaartje of 2 3 wachten.. dan mag k ook..
tot dan...
rbin
Feb-04-2003 14:47
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
TaNGo & Friends hebben de kaartjes ook binnen
grtz,
TNG
___________________
Feb-04-2003 15:01
DennisF
up & down and all around
Registered: Nov 2001
Location: Europe
somebody knmow how many tickets are already sold?
Feb-04-2003 15:45
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by robin
8 uur is behoorlijk lang.. ow jah over die tribunes, dr zijn dr vast wel paar open, kan je ff chillen en daarna weer verder of wou jij 8 uur achterelkaar doorgaan??
uhh ja! No prob.
Morgen denk ik ook maar kaartje halen, gaat toch wel erg snel en zou erg balen als ik het mis...
Ff kijken op ze ze bij de Magik ook hebben, en dan niet van die lelijke van ticketbox.. Is toch leuk zoon kaaart boven je bureau, kheb die van DD ook nog steeds, collectors item inmiddels