|
| quote: | Originally posted by New Wave
Ouwehoer niet zo want het gaat vanaf het begin zo.
Over voetbal wordt gelult, over lelijke vrouwen, over bruine sterren, ovetr IRC gezeik enzenzenzenz. Dus doe nou niet of het allemaal zo 'nieuw' is op dit forum want dat is het niet.
Er zijn zat topics waar je normaal je zegje kan doen.
De stof is op. Want als iedereen nu echt alleen maar serieus en informatief gaat lullen dan is binne de korste keren het forum dood.
Dan wordt er elke dag misschien 3 keer gepost en loopt het leeg.
Simpele conclusie.
Het is wel zo dat sommige threads snel uitlopen op een grote lol.
Bekijk het TE thread. Leuk en aardig dat mensen er naar toe gaan maar verder dan de line-up en een lijstje met namen komt het niet.
Je kan beter een gezellige thread hebben.
De chill was meer een ludieke actie. Maar waraom ook niet zo'n thread.
Als er iets leuks te vertellen is blijven mensen komen.
Ik zou zeggen, als je er echt zo aan stoord, probeer het dan ook beter te maken en kom met serieuze dingen waar over gesproken kan worden.
Want van alleen maar zeggen dat je het er niet mee eens bent is wel errug makkelijk maar leid niet tot oplossingen |
Ik schaar me geheel achter deze stelling.
Daarentegen ben ik het wel eens met P.H. dat er teveel onzindraadjes zijn de laatste tijd, bv die odoldraad vind ik ook dikke bull...dus ik ben ook van mening dat het slappe gezwam gewoon bij één/twee draadjes moet blijven en das oa de cor-thread, aangezien elk local-forum zo'n draad heeft is die nog vreemd zo niet en de rest gewoon muziek gezwets.

Down-Under was da bomb
|