GODVERDOMME!
WEER afgewezen voor een vacature..........! Er waren 2 plaatsen voor 5 personen. Ik vorige week donderdag dus een gesprek, ging supergoed. Ik kreeg het compliment dat ik me inhoudelijk zeer goed had voorbereidt. Nou, mooi dus, steek dat maar in je zak. Daarnaast had ik 'inside information', vriend van me werkte opd ezelfde afdeling.
Bel ik vandaag (had al wat moeten horen) om de uitslag te horen omdat die slappe zakken nog niet hadden gebeld, hoor ik "Oh was dat nog niet verteld dan?" Dat is ten eerste al HEEL FIJN.
Maar daarnaast het ergste: "Ja sorry, maar we denken dat je toch te weinig (levens)ervaring hebt....blablbabla"
DENKEN???
Laat dat gvd maar aan ezel over! Dat kan je f*cking toch OOK zien aan mijn CV! (dat zei ik ook aan de foon, maar dat met iets minder stellige bewoordingen). Kreeg ik een ontwijkend antwoord op.
"Ja als je wat meer ervaring had gehad, had je met die papieren die je nu hebt een heeeeeeeeeeele goede kans gemaakt!"
Ja gvd, waarom wordt ik dan in HEMELSNaam uitgenodigd! Gvd, ik verdoe mijn tijd zo. Dat kunnen ze ook aan mijn cv zien! En hoe moet ik ervaring opdoen dan, door mijn vinger in mijn kont te stoppen en met mijn bruine vinger op mijn cv schrijven ERVARING??? Als net/bijna afgestudeerde krijg je in de richting waar ik heb gestudeert niet eens de fucking KANS om ervaring op te doen.
Slappe zakken........
Das de 3e keer dat ik die reden krijg. Nee ik heb niets anders te doen dan voor te bereiden op nutteloze sollictatie gesprekken.
******S!
Voor diegenen die het niet doorhaddedn: ja ik ben pissig!