Hebde om 22.40u nog een mondeling exame? Hebt gij met die prof afgesproke in een cafeetje ofzo?
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
binnen exact 1 maand zou ik moeten afgestudeerd zijn maar eerst nog wat blokken natuurlijk, en donderdag thesisverdediging
quote:Originally posted by mellow_head Hebde om 22.40u nog een mondeling exame? Hebt gij met die prof afgesproke in een cafeetje ofzo? Da is omdat avondonderwijs is, en ik ben één van de laatste van de klas en we zijn met 23...
Ik ben bezig aan mijn laatste stageverslag. Nog 13 dagen stage en den dezen hier is afgestudeerd:d
quote:Originally posted by Bertn binnen exact 1 maand zou ik moeten afgestudeerd zijn Dan ga je toch iets aan je taal moeten doen, want het is over één maand.
My head is spinning too much boring stuff for one day
quote:Originally posted by Shadowkid My head is spinning too much boring stuff for one day Same situation here
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by DJ Zetski Da is omdat avondonderwijs is, en ik ben één van de laatste van de klas en we zijn met 23... just, 'Zetski' komt pas opt laatste eh =)
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
quote:Originally posted by Gladius just, 'Zetski' komt pas opt laatste eh =) Hahaha
rofl
Communicatiemanagement, here I come!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Communicatiemanagement, here I come! suc6