quote:Originally posted by jp Zo'n Seicento Sporting is gewoon een kut wagen, vooral de Schumacher Editie.
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 Zo'n Seicento Sporting is gewoon een kut wagen, vooral de Schumacher Editie. Verklaar je nader... Hij ziet er namelijk helemaal niet zo slecht uit.
quote:Originally posted by websley Verklaar je nader... Hij ziet er namelijk helemaal niet zo slecht uit. t staat dr notabene op! KU-T
Wat kan mij dat nou schelen? - IK vind het geen foute wagen:
Last edited by websley on Oct-18-2004 at 19:30
Wat zit je haar leuk ... ! Neuken ??
___________________ 2 bier a.u.b.
quote:Originally posted by Smirnoff Wat zit je haar leuk ... ! Neuken ?? Had je het tegen mijn oppasmeisje?
Je bent beter af met een Ferrari zoals Magik die heeft
quote:Originally posted by jp Je bent beter af met een Ferrari zoals Magik die heeft Maak dat de kat wijs!
quote:Originally posted by websley En dat er dan "KU-T" op Ruud de Wild zijn wagen staat, da's dan zijn probleem. - Wel meesters trouwens! wat heeft ruud de wild hier mee te maken? (behalve dat ie n show heeft bij 538 *toch?*)
quote:Originally posted by websley Maak dat de kat wijs! Jij vraagt om een ban
quote:Originally posted by websley Maak dat de kat wijs! Don't diss my Ferrari
Uit het kentekenregister: 61-HG-KG (Magik's auto) quote:FIAT-FERRARI 600 SPECIAL MOT.187A1 3508CC 200KW 11/00 - 00/00 NAAM: V.B-censuur- WOONPLAATS: 's Gravenhage Met dank aan de skotoe