Zit weer in Enschede voor een commissievergadering van mijn afstudeerscriptie. Voor de zoveelste keer. Zie het echt niet meer zitten, gezeik allemaal, ben behoorlijk radeloos eigenlijk. Ik ben al zolang met die scriptie bezig.......... Weinig (zegmaar GEEN) begeleiding in Den Haag, ook weinig begeleiding vanuit mijn begeleiders in Enschede. Steeds is het 'niet helemaal goed'. Heel fijn en leuk voor je zelfvertrouwen. Ga je flink aan jezelf twijfelen, maar het ligt echt niet alleen aan mij. 1x in de zoveel tijd krijgen de begeleiders weer de scriptie te lezen en iedere keer valt ze weer nieuwe dingen op, fijn is dat! Het moet gvd een keer goed zijn.
Hoe sterk ik zelf ook het gevoel heb dat het 'goed' is.... steeds vinden zij van niet. En dat gaat behoorlijk knagen. Om 14:00 uur weet ik meer, ben zo zenuwachtig als wat. Als het weer niets wordt kan ik wel janken.... Zie hier echt tegenop.
Leuke voorutizichten ook: werkloos thuiszitten. De arbeidsmarkt zit helemaal op slot, het is hartstikke moeilijk om een baan te vinden.
Heel fijn........ het wordt er niet makkelijker op
Jan-27-2005 10:37
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Succes! Je bent er al best lang mee bezig nu, dus moet er maar eens van komen dat je gaat afstuderen
Jan-27-2005 10:40
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zit weer in Enschede voor een commissievergadering van mijn afstudeerscriptie. Voor de zoveelste keer. Zie het echt niet meer zitten, gezeik allemaal, ben behoorlijk radeloos eigenlijk. Ik ben al zolang met die scriptie bezig.......... Weinig (zegmaar GEEN) begeleiding in Den Haag, ook weinig begeleiding vanuit mijn begeleiders in Enschede. Steeds is het 'niet helemaal goed'. Heel fijn en leuk voor je zelfvertrouwen. Ga je flink aan jezelf twijfelen, maar het ligt echt niet alleen aan mij. 1x in de zoveel tijd krijgen de begeleiders weer de scriptie te lezen en iedere keer valt ze weer nieuwe dingen op, fijn is dat! Het moet gvd een keer goed zijn.
Hoe sterk ik zelf ook het gevoel heb dat het 'goed' is.... steeds vinden zij van niet. En dat gaat behoorlijk knagen. Om 14:00 uur weet ik meer, ben zo zenuwachtig als wat. Als het weer niets wordt kan ik wel janken.... Zie hier echt tegenop.
Leuke voorutizichten ook: werkloos thuiszitten. De arbeidsmarkt zit helemaal op slot, het is hartstikke moeilijk om een baan te vinden.
Heel fijn........ het wordt er niet makkelijker op
Veel sterkte in ieder geval!
Jan-27-2005 10:40
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Opti
Succes! Je bent er al best lang mee bezig nu, dus moet er maar eens van komen dat je gaat afstuderen
\
Behoorlijk ja...
En als het lukt, ga ik daarna me helemaal bezatten en letterlijk en figuurlijk mijn studententijd uitkotsen.
Studenten, BAH
Jan-27-2005 10:48
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
quote:
Studenten, BAH
+1
(Tenminste, als je die mannetjes in polo bedoelt die denken dat ze van alles zijn, omdat hun pappa tandarts is of dokter en die meestal de 'r' niet normaal uit kunnen spreken)
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jan-27-2005 11:06
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Studenten, BAH
studeren is
Jan-27-2005 11:19
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by basvh
studeren is
Niet als je al zo lang bezig bent als ik ben..... dan wil je snel een baan (=geld).
Jan-27-2005 11:26
djxtension
That's Not My Name
Registered: Jan 2002
quote:
Niet als je al zo lang bezig bent als ik ben..... dan wil je snel een baan (=geld).
Wat studeer je trouwens? Is me ontgaan...
Jan-27-2005 11:32
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
wordt het eindelijk een beetje koud in Nederland, gaat de kou nu alweer weg...