|
Eigenlijk zou dit in een nieuw topic "voetbalzeizoen 2007-2008 moeten aangezien het over dat seizoen gaat
Georges Leekens ruilt AA Gent voor Moeskroen
Georges Leekens vertrekt dan toch bij AA Gent. Leekens tekent woensdag een contract bij Excelsior Moeskroen. Dat deelde de Henegouwse club vanavond mee in een communiqué. Leekens verlaat AA Gent, waar hij sinds 2004 aan de slag was als trainer. "De voorzitter van Moeskroen, Philippe Dufermont, heeft na lange onderhandelingen een akkoord gevonden met Georges Leekens, die zo de nieuwe trainer van de club wordt. Het contract zal woensdag getekend worden", luidt het in het korte persbericht.
De 58-jarige Leekens trainde Moeskroen al twee keer eerder: de eerste keer van 1995 tot januari 1997, daarna ook nog eens tijdens het seizoen 03-04, waarna hij naar de Buffalo's trok. (belga)
=====================================================================
Ja; bij gent hebben ze nog altijd niet door dat ze hun spelers en trainer niet aan het lijntje kunnen blijven houden.
update:
Georges Leekens ontkent formeel dat hij AA Gent inruilt voor Moeskroen, zoals de Henegouwse club eerder vanavond in een officieel communiqué meedeelde. "Er was interesse vanuit die club, maar ik kan formeel ontkennen dat ik daar woensdag een contract ga tekenen", luidt het. Zijn advocaat, meester Laurent Denis, stuurde kort daarna eveneens een ontkenning naar het nieuwsagentschap Belga. "Dat ik bij AA Gent blijf? Er ligt daar een contractverlenging op mij te wachten, maar ik moet dat eerst nog eens goed bespreken met de voorzitter. Er zijn nog wat kantjes die moeten afgevijld worden. Kleine zaken hoor, maar die ik toch opgelost wil zien voor ik mijn handtekening zet", aldus Leekens nog.
Enkele uren voordien luidde vanuit Moeskroen een heel andere klok. "De voorzitter van Moeskroen, Philippe Dufermont, heeft na lange onderhandelingen een akkoord gevonden met Georges Leekens, die zo de nieuwe trainer van de club wordt. Het contract zal woensdag getekend worden", heette het in het korte persbericht van 'Les Hurlus'. Wat dus door Leekens formeel wordt ontkend. (LPB/belga)
Amateurisme ten top weer 
Last edited by MikeVee on May-28-2007 at 20:11
|