East Floor Killer - Fuck Tiësto (The 2004 Outro) wwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooohohohohoho BEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUQQQQQQQQQQUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH!!!!
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Dark Apostle East Floor Killer - Fuck Tiësto (The 2004 Outro) wwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooohohohohoho BEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUQQQQQQQQQQUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH!!!! Bestaat da echt ?
quote:Originally posted by Push2005 Bestaat da echt ? Mais si chech http://www.last.fm/user/Dark_Apostle als je me niet gelooft ^^ Track komt wel vanop morphcore.com forum, maar die ramt wel lekker door.
quote:Originally posted by Real Massive Attack - Tear Drop (Unknown Remix) De original heb ik nog nooit gehoord, dit is een erg recente progressive remix van de track, en die is verdorie sweet. Kheb ergens gelezen dat het een Son Kite remix is
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Kheb ergens gelezen dat het een Son Kite remix is Kan me niet schelen, heb hem net gehoord en ik vind het pure verkrachting van het origineel
Exertion - Partizan (Aerodrome's red star remix)
Kzou het ni weten, kheb de remix nog ni gehoord
Ophidian - Khameleon
Promo - Up Yours
quote:Originally posted by Jasperovitsj Kzou het ni weten, kheb de remix nog ni gehoord als je het origineel prachtig vindt...laat het dan voor wat het is
Michael Burns - Forwards Blijft , en zal daarom vanavond de revue nog wel eens passeren denk ik
Ophidian - Dark Comes Rising