"Koivu leder slutspelets poäng, Kovalev är trea. Zednik toppar plus/minus-statistiken tillsammans med bland andra Peter Forsberg, Kovalev leder målligan och Koivu är effektivaste passningsläggaren."
Jävla Khabibulin har hållt nollan 4 ggr på 6 matcher nu.
Tampa Bay tar nog Stanley Cup i år.
Apr-24-2004 09:56
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jävla Khabibulin har hållt nollan 4 ggr på 6 matcher nu.
Tampa Bay tar nog Stanley Cup i år.
Ja, dom ser onekligen ruskigt starka ut iår.
Martin StLouis har ju gjort en kanonsäsong!
Många av lagen som är kvar är riktigt bra faktiskt, Philadelphia, San José, Calgary för att nämna några.
Apr-24-2004 10:16
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Sverige - Danmark idag dags å börja värma upp...
borde vinna detta men alltid klurigt me dessa mindre tippade lag..kan bli bra detta
___________________
Apr-24-2004 12:31
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Amnezia
Sverige - Danmark idag dags å börja värma upp...
borde vinna detta men alltid klurigt me dessa mindre tippade lag..kan bli bra detta
5-1 seger.
nästa match Japan. jag kräver tvåsiffrigt
Apr-25-2004 08:20
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by Kongo_kim
5-1 seger.
nästa match Japan. jag kräver tvåsiffrigt
yep japan matchen ikväll blir kul dock ska man inte underskatta dom=)...vi lira inte direkt bra igår, det spelet räcker inte mot bättre motstånd än danmark....
ser på ryssland-danmark just nu...ryssarna har en grym 18åring som leker skjortan av danskarna när han e på isen...
dock står danskarna upp rätt bra fast de ligger under me 5-2
___________________
Apr-25-2004 16:14
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Många 5 - 1-segrar
MFF, Tre Kronor...
___________________
man with no sig
Apr-25-2004 21:53
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
5-1? pfft.
3-1 vart det i den viktigaste machen igår, trotts en lite knäpp dommare! Mot toppen!
___________________
Going... Going...
Apr-26-2004 13:11
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by AC.
5-1? pfft.
3-1 vart det i den viktigaste machen igår, trotts en lite knäpp dommare! Mot toppen!
Var du där. Helt väck domare ju. Längesedan jag såg en sådan solklar straff
Apr-26-2004 13:19
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
slovakien - usa 3-3........riktigt grym match...lätt bäst hittils
___________________
Apr-26-2004 20:41
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Mitt kära San Jose har 3-0 mot Colorado.
en till och San Jose går vidare till conference final och foppa kanske lirar vm. det är win-win