|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en geen last meer van huisbazen die je een energierekening van 700 gulden door je strot willen duwen!!! |
700 piek, hebben jullie een eigen wietplantage ofzo 
Ik hoop iig voor je dat je snel een huis krijgt toegewezen. Ben zelf ook bezig een kamer/appartement in Breda te verkrijgen. Maar voordat het zover is, is het wel herfst. Eindelijk van het gezeik van m'n ouders af. Jiiieeehaaa
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
|