Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
säg listan igen kenny, på de som var intresserade... e ju bara 8 platser liksom... eg. borde ju 3/4 i varje bil ha körkort..
om man får se listan kan man ju lätt dela in vilka som åker från sthlm resp. gbg. (TYP) å sen utses nån ansvarig som klirrar bil, vilket det inte e bråttom me. nån annan utses till att klirra boende (det e INTE kul att fixa allt själv)
annan upplysning: bra om man har betalkort som funkar i utlandet.. typ VISA!
ja vet f.ö. verkligen inte än om ja kan hänga me.
___________________
Tom Cloud - Told You So
May-22-2003 10:08
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve
kan ha tillkommit några men detta är från starten av tråden...
men om vi kör på 5 pers i varje bil då....
I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske?
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC
___________________
May-22-2003 10:23
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Treo visste ju inte var han skulle bo...hmm
sen gbg-bilen var väl
SWE_trance, tobo och x-dream elle?
Ja antar att Amnezia e sugen på att hänga me i Sthlms-bilen! men då ere bara två som har kk och Amnezia hade en kompis.. som ville me som kanske har kk, men då blire ju 5.
oh well...
___________________
Tom Cloud - Told You So
May-22-2003 10:29
doter
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine
Inte bästa linan d kunde ha fått ihop va =(
menmen...
Sen d där m å sitta 5 i en bil (stor 9-5 kombi) e ju inga som helst problem... Har ju gjort d 3 ggr innan så i should know
Men d e ju en bekvämlighets fråga =)
kram
___________________
TrAnCëAdDïcT
May-22-2003 10:35
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Glorie
Q-dance eren klart bästa arenan, elle va säger du scul?
visst är det
när du leter efter mig vet du vart jag är
Måste bara få en riktig bekräftelse utav x-dream, tobo_99...
Efter att bilarna och resenärer är helt klart så får vi ta reda på "EXAKT" vad de olika kostnaderna för båt/boende/biljett m.m.
Så att man kan börja planera ekonomin redan nu
Sen så gör ju varje bil upp om bensinkostnader såklart.
Last edited by SWE_TRANCE on May-22-2003 at 13:32
May-22-2003 13:25
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
quote:
Originally posted by mindshooter
Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve
kan ha tillkommit några men detta är från starten av tråden...
men om vi kör på 5 pers i varje bil då....
I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske?
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC
Count me in! Skåne
May-22-2003 14:11
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Jag ska höra med dom på jobbet imorgon om man kan få ledigt oxå....Borde nog inte vara några problem med detta....
Så jag ger besked imorgon....
May-22-2003 14:26
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99
hehehe, bra där skojit namn me kanske ni kan locka me Trance Christer? va vet ja? sen får ni vänta in varandra i H.borg (förslag) å köra helt flippat ner till Holland som doter skulle säga
Nästa lag:
Team Skåne kanske?
___________________
Tom Cloud - Told You So
May-22-2003 14:39
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Glorie
Team Skåne kanske?
som ska heta "Team Djuriskt Gjutet"
___________________
man with no sig
May-22-2003 14:45
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC
Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99
Team Djuriskt Gjutet (Skåne)
Reveal
Sipowits
___________________
May-22-2003 14:55
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Team Mitt i smeten ~Örebro
Amnezia
e inte hundra på om jag ska på detta lr Global Gathering...fn
när måste man senast va bestämmd då innan alla bilar e fyllda..e i såfall jag + en till....
glorie vadå inte kan quota:P:P e ju gammal quotemästare från tgirls sidan jue