Originally posted by TranceFool Bij ons noemen ze dat gewoon panja.
Ja, en al hebbie een flinke blow op ben je kaffa.
of was het nou andersom?
uhm dude, dat is fubu taal, wij tahtahs (weet niet of het goed geschreven is) spreken die niet hier in rotterdam.
___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"
And then she said:... "What did you just gave me? "
And he said:... "....XTC............XTC......."
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Jun-20-2001 20:34
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Goh het schijnt dat ik gewoon Nederlands praat.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-20-2001 21:21
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
mag ik ff opscheppen???????
oké dank u dank u...wou alleen ff zeggen dat ik een 9 (!!!!) op m'n engels mondeling had...haha...beter..had dan ook alleen pillen van +300 blz gelezen..en maar lulleh...zo van: wtf..you cocksucker..whatcha problem? haha...nee..serieus..ben nog steds tots op die 9....
*over en uit*
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-20-2001 21:39
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by Miss Proximus mag ik ff opscheppen???????
oké dank u dank u...wou alleen ff zeggen dat ik een 9 (!!!!) op m'n engels mondeling had...haha...beter..had dan ook alleen pillen van +300 blz gelezen..en maar lulleh...zo van: wtf..you cocksucker..whatcha problem? haha...nee..serieus..ben nog steds tots op die 9....
*over en uit*
leuk om te lezen als miss p het heeft over PILLEN LEZEN, das eens wat anders hè?
Nee maar gefeliciteerd met de 9! ik doe het je niet na, helaas, ik heb net weer een punt terug voor engels; 3,6
Jun-20-2001 21:57
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
quote:
Originally posted by Partyhardy!
leuk om te lezen als miss p het heeft over PILLEN LEZEN, das eens wat anders hè?
Haha, het viel me ook al meteen op...Normaal leest ze alleen de gebruiksaanwijzing van de PILLEN
Je kunt proberen om ze op je boekenlijst te zetten...
Maar ik geef je niet veel kans van slagen...
Ik hoef dat niet meer te doen. Ik heb al een tijdje van school af.
Die boekenlijsten waren echt een pest. Toen ik examen van de MAVO had, moest ik in de week voor mijn mondeling nog 10 boeken lezen.
Ik heb in die week nog nooit zoveel gelezen.
En het dan nog zo presteren om een 7 te krijgen voor je mondeling. Dat vond ik wel sterk. Dat trok die 3.6 voor mijn grammatica Nederlands weer een beetje recht
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-21-2001 09:45
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Robvef
Ik hoef dat niet meer te doen. Ik heb al een tijdje van school af.
Die boekenlijsten waren echt een pest. Toen ik examen van de MAVO had, moest ik in de week voor mijn mondeling nog 10 boeken lezen.
Ik heb in die week nog nooit zoveel gelezen.
En het dan nog zo presteren om een 7 te krijgen voor je mondeling. Dat vond ik wel sterk. Dat trok die 3.6 voor mijn grammatica Nederlands weer een beetje recht
Je kan natuurlijk ook een paar weken van te voren beginnen...dat scheelt wat eh...
Jun-21-2001 10:52
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
jaja mensen, vandaag puntjes terug gehad, waren mooie punten hoor, maar één onvoldoende en dat was een 4 voor Nederlands de rest allemaal boven de 6, en daar ben ik zeer tevreden mee
Originally posted by Blik jaja mensen, vandaag puntjes terug gehad, waren mooie punten hoor, maar één onvoldoende en dat was een 4 voor Nederlands de rest allemaal boven de 6, en daar ben ik zeer tevreden mee
en nu............VAKANTIE VIEREN!!!!!!!!!!!
Gefeliciflapstaart, na ken je lekker los gaan in SaLAU