Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
quote:
Originally posted by Akira
Uhm 10 pagina's???ik kan er een heel boek over schrijven :P
hahaha dit klinkt een beetje als een obsessie te klinken akira, wat voor kapsel heb jij?
Jun-29-2001 14:32
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by WNxHunter
hahaha dit klinkt een beetje als een obsessie te klinken akira, wat voor kapsel heb jij?
Gewoon kale zak...het beste wat er dus is
Nou het is geen obsessie meer een gewoonte
Jun-29-2001 14:57
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Hey Akira ben jij een scheerfetishist.
Hehe een smoothy
___________________
Jun-29-2001 15:46
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by Dj Lex Hey Akira ben jij een scheerfetishist.
Hehe een smoothy
NOu ja dat ben ik ook weer niet hoor....maar ja als jij een meisje met een jungle voor je ogen ziet denk je toch ook NEEEEE.....
Binnekort heeft iedereen een kale zak hoor...Zoals vroeger was het normaal om als vrouw niet te shaven....nou als je daar aan denkt denk je ook BRRRRRrrrrr...Maar tegenwoordig als je niet scheert kijkt iedereen wel heel raar.IK heb er vol vertrouwen in dat in de toekomst ook al hun mannen hun zaakje goed verzorgen
en lex pak het scheermes en probeer het uit...
Jun-29-2001 16:16
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
quote:
Originally posted by raoel Dat gaat toch altijd zo.
Na een paar posts gaat het nergens meer over
Inderdaad elke thread heeft in het Holland-forum ongeveer meer dan 10 pagina's
aangezien ik nog niet zolang op het forum zit heb ik dit topic gemist.. halaas, ik zal dan ook ff melden dat alles mooi glad is, althans die 2 billen kletsers
___________________
If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth
Dec-25-2001 22:27
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
Jajaja en wie had er weer het laatste woord in deze thread...
Ik uiteraard, om precies te zijn 29 juni 2001 om 19:25 pfoeh das lang geleje