Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie??

haha ik blijf van mening dat het wel een goede speler is, hijs natuurlijk tijd geblesseerd geweest. Ik denk dat dit elftal op 3 posities verbeterd moet worden; een links- en een rechtsback en een centrumspits. En dan wel een spits die goed kan koppen en een aanspeelpunt kan zijn; type van hooijdonk dus

Maar goed, ik ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen en of van marwijk echt het seizoen gaat afmaken. Ik denk namelijk dat hij het heel moeilijk krijgt als hij de komende paar weken weer punten verspeelt tegen armzalige clubjes als ADO.

Oja en nog ff over mijn mening waar iedereen nu zo hard om lacht, als je geen mening durft te geven of met de rest van het stel ajaxkoeien meeloopt kan je daar natuurlijk nooit op worden afgerekend 8-)

Old Post Feb-16-2004 12:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Ik denk dat Van Marwijk het seizoen wel afmaakt hoor.. Het is en blijft een goede trainer.
Feyenoord heeft een probleem met de verdediging, voorin zit het wel goed hoor met een hardwerkende Kuyt, scorende buffel en Lazovic is er volgend seizoen ook wel hoor.
Ik hoop dat ze v. Persie voor een lekker bedrag kunnen verkopen, dan hebben ze weer wat geld te besteden voor extra (talentvolle en geen oude!) verdediger(s) en wat jongere middenvelders.

Verder, ben ik geen ajaxkoe.. maar een aanhanger van FC Groningen. Derhalve heb ik de meeste sympathie voor Feyenoord. (ook een volksclub en geen bioscoopclub)

(en MeedenFC natuurlijk, mijn eigen hattrick-cluppie )

Old Post Feb-16-2004 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Ik denk dat Van Marwijk het seizoen wel afmaakt hoor.. Het is en blijft een goede trainer.

zijn wel meer goede trainers ontslagen

quote:
Feyenoord heeft een probleem met de verdediging, voorin zit het wel goed hoor met een hardwerkende Kuyt, scorende buffel en Lazovic is er volgend seizoen ook wel hoor.

ben ik niet met je eens, kuijt is geen echte spits. Die heeft een jongen nodig naast zich die ballen klaar kan leggen voor m, zoals bij utrecht glucevic. Buffel precies hetzelfde. En verdediging vind ik persoonlijk niet slecht; volgend seizoen staan er 2 gasten die zeker wel meekunnen met het niveau van feyenoord, olfers en loovens.

Old Post Feb-16-2004 13:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Weer een stap dichter bij de beker !!

Hard = goed

Old Post Mar-17-2004 00:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Weer een stap dichter bij de beker !!

Ja netjes
Vindt het wel cool. Twente - Utrecht, en twente die dan wint

Old Post Mar-17-2004 06:37 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

Twente de beker, Ajax het kampioenschap, daar kan ik best wel mee leven

Old Post Mar-17-2004 09:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jappio
ben ik niet met je eens, kuijt is geen echte spits. Die heeft een jongen nodig naast zich die ballen klaar kan leggen voor m, zoals bij utrecht glucevic. Buffel precies hetzelfde.

bij Utrecht was het meer omgekeerd hoor, Kuyt legde de ballen voor Igor klaar Ze hebben gewoon die Lazovic nodig, das meer spits dan Kuyt Kuyt is gewoon een hardwerkende speler die een scorende spits naast zich nodig heeft.

Old Post Mar-17-2004 10:14 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by Optimus
bij Utrecht was het meer omgekeerd hoor, Kuyt legde de ballen voor Igor klaar Ze hebben gewoon die Lazovic nodig, das meer spits dan Kuyt Kuyt is gewoon een hardwerkende speler die een scorende spits naast zich nodig heeft.

das echt niet waar.. Kuijt speelde bij utrecht vaak half hangend op rechts; waar die de diepte in kan gaan. En Lazovic is wel een goeie, denk alleen dat ie eerst een jaartje naar excelsior moet komen

Trouwens, die Kalou is ook echt supergoed, damn wat die allemaal met een bal kan Denk dat Feyenoord daar nog een hoop plezier aan gaat beleven.

Oja, en vond dat Twente gister dus echt niet verdiend is doorgegaan. Damn wat een laf voetbal in je eigen uitverkochte stadion. Overigens benoem ik bij deze christensen tot slechtste aanvaller van de eredivisie

Forza Utrecht! Forza Utrecht!

Old Post Mar-17-2004 10:26  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
das echt niet waar.. Kuijt speelde bij utrecht vaak half hangend op rechts; waar die de diepte in kan gaan. En Lazovic is wel een goeie, denk alleen dat ie eerst een jaartje naar excelsior moet komen

ja, weet ik aap. Maar toen was hij vooral aangever van Igor. Toen Igor weg was, werd hij pas een(veel)scornde spits. Toen kon ie meer centraal spelen. Maar tik vind hem beter als bliksemafleider en sleurende spits dan iemand aan wie je het aantal doelpunten ophangt.

Old Post Mar-17-2004 10:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by Optimus
ja, weet ik aap. Maar toen was hij vooral aangever van Igor. Toen Igor weg was, werd hij pas een(veel)scornde spits. Toen kon ie meer centraal spelen. Maar tik vind hem beter als bliksemafleider en sleurende spits dan iemand aan wie je het aantal doelpunten ophangt.

maar Kuijt zie ik gewoon niet als een diepe spits omdat zijn voetbalkwaliteiten daar te matig voor zijn.. En een bliksemafleider en sleurende spits is buffel al dus je hebt kuijt gewoon niet nodig in dit elftal.. Gewoon een spits die een bal vast kan houden, kan doorkoppen, maar in ieder geval dus sterk aan de bal is

Old Post Mar-17-2004 12:03  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
maar Kuijt zie ik gewoon niet als een diepe spits omdat zijn voetbalkwaliteiten daar te matig voor zijn.. En een bliksemafleider en sleurende spits is buffel al dus je hebt kuijt gewoon niet nodig in dit elftal.. Gewoon een spits die een bal vast kan houden, kan doorkoppen, maar in ieder geval dus sterk aan de bal is

Buffel zie ik als een soort nummer 10 die de gaten induikt. Lazovic vind ik wel een goeie, kan wel een leuke spits worden die redelijk wat scoort. Op dit moment doet Kuyt het op zich ook niet slecht natuurlijk, maar hij is, zoals jij het zelf ook zegt, niet echt een scorende spits.

Old Post Mar-17-2004 14:45 
New Wave
We are all a number......

www.msn.nl
www.icq.nl

Chatten doen jullie maar ergens anders!
Optyfen over die kakkerlak, het heeft geen enkele zin want voetballen kenne ze allemaal niet bij feyenooit!

Old Post Mar-17-2004 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from live Ben Watt show [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPro-Active - "Visions" (Techno-Trance Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:47.

Forum Rules: