|
| quote: | Originally posted by Blik
ik weet niet of je het weet maar ze hebben in de 2de ronde 0 (als in: NUL) keer verloren, en daar hebben ze ook nog eens pech gehad aangezien ze tegen Valencia in de 85ste minuut op 1-0 voorkwamen en Valencia scoorde toen in de 90ste minuut. |
Zeg ik toch niks over, neemt niet weg dat ze met 8 punten door gaan.
Als je bij Lyon, Inter en Rosenborg in de poule zit kun je verwachten dat Lyon je grootste concurrent is, dus dat weet je al vantevoren. |
nostradamus?
Nee hoor, kun je idd verwachten, maar zeker weten doe jet het nooit met voetbal
als als als als, gaat niet op in dit geval. We hebben het hier over feiten, wat er wel en niet is gebeurt, waarom ajax wel doorgaat met 8 punten en psv niet. |
Niks te als als als. Ik stel hier het feit vast dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft!
Dit kwam door 2 slechte resultaten van Ajax tegen Rosenborg, als je van je grootste concurrent wint moet je natuurlijk ook goed presteren tegen de mindere goden (Rosenborg dus). 1 misstap kun je je veroorloven tegen Rosenborg, maar als je er 2 maakt dan gaat het presteren tegen je grootste concurrent argument inderdaad niet op. |
Deze zinnen kan ik toch niet helemaal volgen.
Maar je kunt blijven lullen wat je wil Blik, maar het feit blijft bestaan dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft!
Noem het "geluk"
Noem het "het lot"
Natuurlijk heeft Ajax het uiteindelijk dan toch beter gedaan dan Lyon, met name in de onderlinge wedstrijden. Maar Lyon zou toch stiekem die bal er in de laatste minuut in hebben geschoten waardoor ze 2 punten meer halen.....
En kom nou niet met de reply:
Ja, maar dat deden ze niet, daardoor eindigeden ze gelijk en omdat Ajax 2 keer won van Lyon en dus een beter onderling resultaat had gingen ze door.
Want dat kan ik zelf ook wel verzinnen