Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik denk niet dat Ajax vnv gaat winnen van Milan.
Celta wint thuis van Brugge:

Ajax zal uiteindelijk door gaan met 9 punten.

Stand na vnv
Milan 10
Celta 8
Ajax 6
Brugge 4

In Brugge wint Ajax terwijl Milan thuis niet verliest van Celta omdat ze de 1e plaats willen pakken. Bij een gelijkspel staan Celta en Ajax op 9 punten maar gaat ajax door op basis van onderling doelsaldo.
Als Milan wint heeft Ajax gewoon meer punten.

Zo zal het wel weer gebeuren terwijl PSV thuis met 2-1 van Depor en wij er weer uitliggen met 10 punten.
Ik op voorhand maar denken dat Ajax in een moeilijkere poule zat dan PSV...

Maar de zon staat hier in eindhoven nog strak aan de hemel en op 10 december zullen we wel zien of dat ie daar nog even blijft.
Ik verwacht van niet eerlijk gezegd.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-26-2003 09:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by raoel

Zo zal het wel weer gebeuren terwijl PSV thuis met 2-1 van Depor en wij er weer uitliggen met 10 punten.
Ik op voorhand maar denken dat Ajax in een moeilijkere poule zat dan PSV...

Calimero!!!

Old Post Nov-26-2003 10:10 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Blik
Calimero!!!

Dit valt niet onder het calimero gedrag van mij en mijn mede PSV-supprters. Dit is gewoon de waarheid.

PSV heeft al 2 keer 9 punten gehaald en ging 2 keer niet door.
Eén maal (ik geloof '97/'98) werd PSV zelfs 2e in de poule en lagen ze eruit omdat alleen de nummer 1 van de poule doorging en de beste 2 beste nummers 2. PSV ging er toen volgens mij op doelsaldo uit!

Ajax ging vorig jaar door terwijl ze maar 8 punten hadden!
Dat heeft puur met geluk en pech te maken. Wat doen de tegenstanders onderling?
Calimero gedrag is iets heel anders; heeft meer met de pers ed. te maken.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-26-2003 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Ajax ging vorig jaar door terwijl ze maar 8 punten hadden!
Dat heeft puur met geluk en pech te maken. Wat doen de tegenstanders onderling?
Calimero gedrag is iets heel anders; heeft meer met de pers ed. te maken.

Ze gingen door omdat ze 2 keer van hun grootste concurrent Olympique Lyon gewonnen hadden, die daardoor punten tekort kwam om de 2de plaats te halen. Dit heeft niks met geluk te maken.

PSV heeft dit jaar verloren van Monaco en Deportivo, en gelijk gespeeld tegen Monaco. Raar dat je de 2de ronde niet haalt als je 1 puntje haalt uit die wedstrijden. En omdat ze toevallig 2 keer winnen van AEK Athene (die nog nooit gewonnen heeft in de Champions League) is dat nog geen reden waarom PSV naar de 2de ronde zou moeten gaan. Dat ene puntje in die 3 wedstrijden is echter wel een reden waarom ze niet door zouden mogen gaan naar de 2de ronde. Zelfs niet als je 4 punten haalt in die 4 wedstrijden...

Presteren tegen je grootste concurrent, daar draait het om in poule-voetbal. Je hoeft niet persé te winnen van de nummer 1 in de poule, zolang je maar wint van de potentiële nummer 2...

Old Post Nov-26-2003 11:14 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Dit heeft niks met geluk te maken.

BULL

Ik bedoelde eigenlijk zelf de 2e poule, maar blijkbaar zijn ze vorig jaar 2 keer door gegaan met 8 punten (Ik heb het even nagekeken).

Tuurlijk is presteren tegen je grootste concurrent erg belangrijk, maar das achteraf geblaat want dat weet je van te voren niet. Als je het goed doet win je minstens 4 keer en dan kan je volgens mij niks meer gebeuren. Maar met 10 punten blijf je altijd afhankelijk van het resultaat van de andere onderlinge resultaten. Stel dat PSV 2 keer van ASM had gewonnen en 2 keer van AEK had verloren dan had AEK op 10 punten kunnen komen.

Lyon speelde 2 keer gelijk. Schieten ze er toevallig eentje meer in één van die wedstrijden dan kan je het schudden met je presteren tegen je grootste concurrent.

Het heeft dus weldegelijk met geluk of het lot te maken, tis maar net hoe je het noemt.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-26-2003 13:03  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

als Monaco trouwens verliest van AEK is PSV zoiezo uitgeschakeld, of ze nou met 2-0 of 83-0 winnen. Want dan gaat het om onderlinge resultaten en dan worden de uitslagen tegen AEK verwijderd en dan krijg je deze stand.

Monaco 7 punten
Deportivo 6 punten
PSV 1 punt

Old Post Nov-26-2003 13:04 
Blik
The Almighty Blik

quote:
BULL

Ik bedoelde eigenlijk zelf de 2e poule, maar blijkbaar zijn ze vorig jaar 2 keer door gegaan met 8 punten (Ik heb het even nagekeken).

ik weet niet of je het weet maar ze hebben in de 2de ronde 0 (als in: NUL) keer verloren, en daar hebben ze ook nog eens pech gehad aangezien ze tegen Valencia in de 85ste minuut op 1-0 voorkwamen en Valencia scoorde toen in de 90ste minuut.

quote:
Tuurlijk is presteren tegen je grootste concurrent erg belangrijk, maar das achteraf geblaat want dat weet je van te voren niet. Als je het goed doet win je minstens 4 keer en dan kan je volgens mij niks meer gebeuren.

Als je bij Lyon, Inter en Rosenborg in de poule zit kun je verwachten dat Lyon je grootste concurrent is, dus dat weet je al vantevoren.

quote:
Maar met 10 punten blijf je altijd afhankelijk van het resultaat van de andere onderlinge resultaten. Stel dat PSV 2 keer van ASM had gewonnen en 2 keer van AEK had verloren dan had AEK op 10 punten kunnen komen.

als als als als, gaat niet op in dit geval. We hebben het hier over feiten, wat er wel en niet is gebeurt, waarom ajax wel doorgaat met 8 punten en psv niet.

quote:

Lyon speelde 2 keer gelijk. Schieten ze er toevallig eentje meer in één van die wedstrijden dan kan je het schudden met je presteren tegen je grootste concurrent.

Dit kwam door 2 slechte resultaten van Ajax tegen Rosenborg, als je van je grootste concurrent wint moet je natuurlijk ook goed presteren tegen de mindere goden (Rosenborg dus). 1 misstap kun je je veroorloven tegen Rosenborg, maar als je er 2 maakt dan gaat het presteren tegen je grootste concurrent argument inderdaad niet op.

Old Post Nov-26-2003 13:19 
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
als Monaco trouwens verliest van AEK is PSV zoiezo uitgeschakeld, of ze nou met 2-0 of 83-0 winnen. Want dan gaat het om onderlinge resultaten en dan worden de uitslagen tegen AEK verwijderd en dan krijg je deze stand.

Monaco 7 punten
Deportivo 6 punten
PSV 1 punt

Idd en psv moet met 3 doelpunten verschil winnen redden ze niet want kezman die is de wanhoop nabij

Old Post Nov-26-2003 13:21  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
ik weet niet of je het weet maar ze hebben in de 2de ronde 0 (als in: NUL) keer verloren, en daar hebben ze ook nog eens pech gehad aangezien ze tegen Valencia in de 85ste minuut op 1-0 voorkwamen en Valencia scoorde toen in de 90ste minuut.

Zeg ik toch niks over, neemt niet weg dat ze met 8 punten door gaan.

quote:
Als je bij Lyon, Inter en Rosenborg in de poule zit kun je verwachten dat Lyon je grootste concurrent is, dus dat weet je al vantevoren.

nostradamus?
Nee hoor, kun je idd verwachten, maar zeker weten doe jet het nooit met voetbal

quote:
als als als als, gaat niet op in dit geval. We hebben het hier over feiten, wat er wel en niet is gebeurt, waarom ajax wel doorgaat met 8 punten en psv niet.

Niks te als als als. Ik stel hier het feit vast dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft!

quote:
Dit kwam door 2 slechte resultaten van Ajax tegen Rosenborg, als je van je grootste concurrent wint moet je natuurlijk ook goed presteren tegen de mindere goden (Rosenborg dus). 1 misstap kun je je veroorloven tegen Rosenborg, maar als je er 2 maakt dan gaat het presteren tegen je grootste concurrent argument inderdaad niet op.

Deze zinnen kan ik toch niet helemaal volgen.

Maar je kunt blijven lullen wat je wil Blik, maar het feit blijft bestaan dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft!

Noem het "geluk"
Noem het "het lot"

Natuurlijk heeft Ajax het uiteindelijk dan toch beter gedaan dan Lyon, met name in de onderlinge wedstrijden. Maar Lyon zou toch stiekem die bal er in de laatste minuut in hebben geschoten waardoor ze 2 punten meer halen.....

En kom nou niet met de reply:
Ja, maar dat deden ze niet, daardoor eindigeden ze gelijk en omdat Ajax 2 keer won van Lyon en dus een beter onderling resultaat had gingen ze door.

Want dat kan ik zelf ook wel verzinnen

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-26-2003 13:48  Netherlands
Jappio
.

Registered: Dec 2001

het heeft helemaal nix met geluk te maken raoel, AEK is gewoon een zwakke ploeg en het is logisch dat je daar van wint (al speelde depor volgens mij gelijk tegen ze) Je moet gewoon je punten pakken tegen de andere ploegen, nix meer en nix minder.. En als je dat ook al gaat betrekken op geluk dan is elke overwinning die je behaald geluk, gewoon onzin dus..

Ik ben overigens van mening dat Kezman ook op internationaal niveau een klassespits is. Tis niet dat ie van die wereldacties heeft, maar het is wel een spits die altijd op de goede positie staat. Ik denk dat ie bij een aanvallender club veel beter tot zijn recht komt. En dat van Hooijdonk nou Feyenoord naar de uefacup schoot komt ook alleen door zijn vrije trappen; ik vind van hooijdonk een heel ander type spits dan kezman en dan ook echt niet te vergelijken.

Kezman komt er wel..

Old Post Nov-26-2003 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ik ben naar Amsterdam toe, jullie horen morgen wel hoe het geweest is

ik denk dat ajax wel gaat verliezen, 1-0, een kutgoal van inzaghi (want zoveel geluk heeft ajax altijd tegen AC Milan)

Old Post Nov-26-2003 15:13 
Jappio
.

Registered: Dec 2001

haha is dat normaal een negatieve houding als je naar je favo club gaat kijken?

vandaar die term ajax-publiek zeker

Old Post Nov-26-2003 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId Please? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Carrera 2" (Nu-Nrg Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:11.

Forum Rules: