|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002
|
|
|
Het was wel weer een supervet feestje..
Hoewel remy niet mijn stijl is, heb ik daar toch zeker wel lekker op lopen 'swingen' (hoewel ik eerlijk moet zijn, dat het me op een zeker moment ff te lang duurde)
Tiesto was weer lekker, als normaal, maar vond het sneu voor remy en futureshock (lekker!) dat zij niet echt de credits kregen die ze wel verdienden van het publiek. (remy mixte bv beter dan tiesto..)
Ook erg jammer, pas bij traffic ging het HELE publiek los..
rond 5 uur had ik een gigantische moeheid (moest zaterdags ineens om 6:00 nog werken..) en mentale dip. Wilde ff de crematie waar ik vrijdag was geweest 'vergeten' dmv van het feest, maar het sloeg keihard terug, het was vrijdag helaas toch zwaarder gevallen dan verwacht..
Heb tijdens cross (wat een leegte..) die wel lekkere deuntjes stond te draaien nog ff weer de laatste puf er uit gedanst, heb daar nog een gozer aangesproken waarvan ik dacht dat het PartyHardy was.. niet dus, doe je eens een keer wat impulsiefs , moet wel toegeven dat ik al iets nattigs voelde op het moment hij me wel erg verbaast aankeek toen ik vrij te hard in zijn oor schreeuwde HEEEEEEEEEE PARTYHAAAAAAAARDY!!
Jammer feit.. vond het niet het 'standaard' vriendelijke partypubliek.. tijdens het dansen onderuit gerost worden omdat ze er langs willen (ipv ff een hand op je schouder en vriendelijk lachen)
Mensen die verover je plekje speelden, dwz aan komen lopen, voor je gaan staan , tegen je aan dansen en hopen dat je weg gaat.. (een goede kneep in de reet doet dan wonderen.. )
maar al met al toch wel een leuk feestje. Jammer alleen dat 90%? voor Tiesto kwam en daarna weg ging..
zo, nu weer m'n bed in.. 
Nov-09-2003 21:33
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Nov-10-2003 10:52
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:53.
Forum Rules: