Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was j/k
Aug-12-2001 20:20
Obi
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Ik heb altijd oordoppen bij mij op feesten. Maak ik ook regelmatig gebruik van trouwens, ik wil graag nog een beetje kunnen horen als ik 35 ben.... Ik ga gemiddeld naar zo'n 2 á 3 feesten per week, dan is het écht niet goed om altijd maar al die decibellen te verduren.
Ik merk ook wel dat sinds Mystery Land '94 op de maasvlakte ik toch wat party-beschadiging heb opgelopen... Toen liep ik een week met een brom in m'n oren... En nog steeds heb ik wel 's moeite met mensen te verstaan in een geluidsomgeving..
Ik loop nu zo'n 3 jaar met oordoppen rond (heb ze niet constant in hoor), maar ik moet zeggen dat ik het nu steeds meer zie op parties. Zeker op Nature One vorige week, zag ik vele mensen met doppen rondlopen... Goede zaak.
Enneh, over dat 'er verdacht uitzien' -> wees maar niet bang, ik gebruik niets.. Zelfs al jaren geen weed of hash meer... Een drankje lust ik wel (als ik niet werk), maar daar laat ik het bij..
Aug-12-2001 21:12
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dj Alpha whaha oordopjes
Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was j/k
Hahahaaa... dies sterk!
K had trouwes gehoord dat ze op sommige festivals (deejz was toevallig dan van the prodigy) zelfs oordopjes uitdelen..
Vind t opzich ook wel strak plan.. sommige van mijn vrienden zeggen ook continu "wat wat".. "sorry".. "wat zijj je" "he" ..lol ach na je 35e is het leven toch over
Mystery Land 2001 (16 juni) ----> jaja, ik weet het, ik had er al héél wat uurtjes opzitten en de nacht daarvoor zo goed als niet geslapen, ik was best moe...
Wakeboarden, week of twee geleden.
Oh ja, deze:
is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was...
Last edited by Obi on Aug-12-2001 at 21:36
Aug-12-2001 21:25
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Bij mij is het standaard om 3 keer "HE???!!!" te zeggen...
Maar t blijft een leuke hobby
Oow ja voor ik t vergeet, Obi je bedoelt vast JUNI ipv JULI
Aug-12-2001 21:39
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Obi
Hm, kun je mij bij het volgende feest niet een paar van die bandjes die je om je rechterpols hebt opsturen?
Effe serieus, wat is je job eigenlijk bij id&t?
grtz,
TNG
Aug-12-2001 21:42
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Obi
is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was...
Ik d8 al wat zie je er witjes uit
Aug-12-2001 21:44
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Blik holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan
Zekers, echt geweldig, en ook een ideale combinatie.. Eerst lekker partyen met die hollandse feestnummers, 'wonderfull days' en 'don't touch that stereo' Om daarna weer flink los te gaan op de beats van Dj Toni Correa
Aug-13-2001 13:55
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
jaja, hier is die dan eindelijk..........mijn vakantiepic van salou
ik ben de jongen met de rooie pet op mijn kop, de rest zijn een paar vrienden van mij, en de gast helemaal rechts was iemand uit rotterdam
Dit was trouwens om 10:30 's ochtends, toen waren we net aangekomen met de bus en zaten we aan de meters bier
(sorry voor de slechte kwaliteit............maar geen tongetje Miss proximus)
(haha, was in mijn enthousiasme gewoon de foto vergeten....... de gast in het midden die op iemand anders zit is ADK trouwens)