Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Echt VET idee Robert! lijkt me super!
___________________
Sasha!
Nov-19-2003 15:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Robert
haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden
Hagenezen? Kom es met goeie idee-en
Nov-19-2003 15:22
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by eieregooie
Hagenezen? Kom es met goeie idee-en
In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie.
___________________
Down-Under was da bomb
Nov-19-2003 15:24
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by MaGiK54
In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie.
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko?
Nov-19-2003 15:32
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko?
Tis van dezelfde eigenaar als de Asta en een week eerder open gegaan als de Asta. Ben er zelf nog nooit geweest (shame on me). Maar vrienden vinden het een relaxte tent. Je kan er wat eten en 's avonds draait er een dj. Tis een relaxte chill-out club met hang banken enzo. Groot voordeel is dat het aan de overkant van de Asta is en hij al in de loop van de middag open is.
___________________
Down-Under was da bomb
Nov-19-2003 15:40
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko?
Is naast de KFC. Is wel leuk tentje, zijn geloof ik altijd de afters van Double M
Nov-19-2003 15:40
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt Wie zijn er nog meer voor te porren?
Nov-19-2003 15:48
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt Wie zijn er nog meer voor te porren?
wat denk je nou zelf
IK NATUURLIJK!
___________________
Progressive
Hard = goed
Nov-19-2003 17:15
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik moet hier ook maar eens heen gaan, wordt weer een tijd voor Armin!
Nov-19-2003 18:49
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Location:
blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover.
tegen over de asta is misschien wel handig.
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur.