|
| quote: | Originally posted by Chicane
Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? |
Waar zeg ik dat dan?
| quote: | Originally posted by Optimus
olé, bespaart me weer wat tikwerk you go boy |
Laat maar, jullie snappen er nu echt niets van. Jullie 2 gaan ZO ver met het ophemelen/verdedigen van ID&T dat ik jullie nu echt neit meer serieus kan nemen in dit soort dingen. Objectief zijn jullie totaal niet en terechte kritiek kunnen jullie ook al niet hebben.
Ik zeik ID&T niet af, ik bedoel alleen het onderstande van TAIS, maar dat zal wel niet overkomen...
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ja idd, ID&T had namelijk al meerdere namen geboekt voordat er nog maar een uitslag van die poll bekend was. Misja Helsloot bijvoorbeeld, en dat geldt ook voor nog een NL duo.
Het is volgens mij zo dat ID&T ons het gevoel wil geven dat we invloed hebben, maar dat hebben we gewoon niet... Punt uit. |
Voila, dat bedoel ik.
Maar begin maar weer te zeiken dat ik geen gelijk heb Chicane en Optimus. Tis gewoon een feit dat die namen allang geboekt waren.
| quote: | Originally posted by Sabina
De volgende artiesten zijn uitgenodigd om de avond muzikaal van enige dynamiek te voorzien:
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens,
Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo
Bron: Persbericht ID&T
Toch weer een magere line up |
Trance Energy?????? Enneh..Joop op de Hardstage?
Tis meer dan dat.
DIK VET pluspunt voor ID&T: dat ze FERRY CORSTEN laten draaien op Trance Energy, dat is cool! Voor trance liefhebbers is die mainstage best cool.