Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
En av de allra första bilderna jag tog med min nya EOS 300D. Har inte haft tid att börja beskära och välja ut de bästa bilderna förän nu, så nu kör vi i kronologisk ordning....
Originally posted by Laszlo
En av de allra första bilderna jag tog med min nya EOS 300D. Har inte haft tid att börja beskära och välja ut de bästa bilderna förän nu, så nu kör vi i kronologisk ordning....
Originally posted by Laszlo
tja du lazlo.. jag har nog helt enkelt inte haft tid att fota så mycket på sista tiden, eller iaf inte haft tid att sticka ut o ta så seriösa foton.. festbilder blir det ju alltid... jag kan lova att jag ångrar som fan att jag inte hade med mig kameran till Arvika-Festivalen för där fanns så sjukt många möjligheter till oändligt snygga bilder så det känns lite dumt, men det är ju å andra sidan lite riskabelt att ta med sig en så dyr kamera till en festival...
jag kommer dock förhoppningsvis snart lägga ut några grejer jag jobbar på...
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Jul-26-2004 20:09
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Smekbar
tja du lazlo.. jag har nog helt enkelt inte haft tid att fota så mycket på sista tiden, eller iaf inte haft tid att sticka ut o ta så seriösa foton.. festbilder blir det ju alltid... jag kan lova att jag ångrar som fan att jag inte hade med mig kameran till Arvika-Festivalen för där fanns så sjukt många möjligheter till oändligt snygga bilder så det känns lite dumt, men det är ju å andra sidan lite riskabelt att ta med sig en så dyr kamera till en festival...
jag kommer dock förhoppningsvis snart lägga ut några grejer jag jobbar på...
Förstår vad du menar...hade heller inte med mig kameran på festerna jag var på i somras...till det har jag min gamla trotjänare Powershot A60:n. Den har varit med om mycket
Men jag kommer nog inte kunna förmå mig själv att lämna 300:an hemma när vi åker på kryssningen....:|