Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > "Islam är på väg att prägla Sverige"
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ya_ghayeb
tranceaddict in training



Registered: Dec 2003
Location:

Det var inte persiska, det är farsi!!!!! Hoppas min stavning är rätt?

Asalaam alykum

Old Post Dec-03-2003 14:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Ya_ghayeb Click here to Send Ya_ghayeb a Private Message Add Ya_ghayeb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Stockholm

persiska = farsi

asalaam alaykum eller hur man nu stavar det är inte persiska, utan arabiska.

förresten ogillar jag ordet farsi, det ska vara parsi egentligen. arabernas fel att det blivit farsi.


___________________
The circumcision has already begun
Desensitizing the very thing or thang that brought
you into this mother****** in the first place
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Dec-03-2003 15:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Amsterdam

Ta inte illa upp nu Proxi, eller gor det om du vill.
men farsi, parsi, persiska eller arabiska, later faktiskt samma i mina oron.
precis som svenska later som hordi gordi, som alla andra skandinaviska sprak, for t.ex engelsman.

tyckte det var lite roligt jag.

Old Post Dec-03-2003 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

quote:
Originally posted by Ya_ghayeb
Det var inte persiska, det är farsi!!!!! Hoppas min stavning är rätt?

Asalaam alykum


vad är skillnaden?


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Dec-03-2003 15:22  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

quote:
Originally posted by Goldiluxe
Ta inte illa upp nu Proxi, eller gor det om du vill.
men farsi, parsi, persiska eller arabiska, later faktiskt samma i mina oron.
precis som svenska later som hordi gordi, som alla andra skandinaviska sprak, for t.ex engelsman.

tyckte det var lite roligt jag.



persiska och arabiska är två helt olika språk och det enda de har gemensamt är alfabetet.
Om du tycker de låter identiska har du något fel på öronen


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Dec-03-2003 15:24  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ya_ghayeb
tranceaddict in training



Registered: Dec 2003
Location:

Dom afghaner jag känner pratar då farsi, och benämner även språket så!
Och jag vet att asalaam alykum även är arabiska

Last edited by Ya_ghayeb on Dec-03-2003 at 15:43

Old Post Dec-03-2003 15:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Ya_ghayeb Click here to Send Ya_ghayeb a Private Message Add Ya_ghayeb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Amsterdam
Big Ears

quote:
Originally posted by RebeL9
persiska och arabiska är två helt olika språk och det enda de har gemensamt är alfabetet.
Om du tycker de låter identiska har du något fel på öronen


Sjalvklart skulle DU ta illa upp.
Suck.

Jag tycker det later lika iaf.
Och skulle inte tro jag har ngt fel pa mina oron, da jag sjunger ar dem mitt viktigaste instrument.
Som fungerar utmarkt tack.

Old Post Dec-03-2003 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by RebeL9
persiska och arabiska är två helt olika språk och det enda de har gemensamt är alfabetet.
Om du tycker de låter identiska har du något fel på öronen


officiëllt finns det ingen persiska. det heter farsi.

hmm har ingen aning om de låtar identiska förresten men att tala sanningen så säger jag att det finns ingen Holländare som kan förstå skillnaden mellan Danska, Norska och Svenska. De säger bara att det låter som hurdi hurdi knäckebröd.


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Dec-03-2003 15:30  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

quote:
Originally posted by Ya_ghayeb
Persiska eller som de som talar språket själva säger, farsi, är språket som talas i Iran, Tadzjikistan, Afghanistan, delar av Georgien, delar av Indien och delar av Pakistan.
Eller har jag fel???
Ja och jag vet att "asalaam alykum" är arabiska!


Farsivarianten som talas i Afghanistan heter Dari.


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Dec-03-2003 15:34  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Stockholm

att inte höra skillnad på arabiska och persiska är komiskt.

arabiska är mycket grovare och har helt annat vokabulär medans persiska är från det indo-europeiska språkträdet och låter helt annat än arabiska.

och jag tycker personligen inte att några språk låter lika, alla språk är olika, tro det eller ej.

sen så heter det Parsi för guds skull, hatar ordet Farsi, bara för att araberna inte kan uttala förbannade P.

precis som det heter Parsia (persia är grekiskt) och ordet paradis är från Parsi också. Iran betyder Ariernas Land, dock vet jag inte varför de de bytte namn från Parsia till Iran.

och anledningen till att landet hette Parsia är att folket som skapade det var Parser.

och anledningen till att Perser blev muslimer är att Arabernas tredje kalif Omar, tog över landet med våld när folket var missnöjd med dåvarande kungen. Därför är Omar en av de mest hatade figurerna i Iran, samtidigt som Perserna själv tog Islam och gjorde om det till sin egen grej och därmed skapade Shia grenen inom Islam.

Lite utbildning..weeeeeeeee


___________________
The circumcision has already begun
Desensitizing the very thing or thang that brought
you into this mother****** in the first place
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Dec-03-2003 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ya_ghayeb
tranceaddict in training



Registered: Dec 2003
Location:

[QUOTE]Originally posted by Proximus


sen så heter det Parsi för guds skull, hatar ordet Farsi, bara för att araberna inte kan uttala förbannade P.

Du vet att det är inte bra att hata.......

men men, det är ju som sagt ganska vanligt påträffande av personer från mellan östern!
Synd!

Old Post Dec-03-2003 15:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Ya_ghayeb Click here to Send Ya_ghayeb a Private Message Add Ya_ghayeb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Stockholm

hahahaha, ja du. du är en riktig tårta. puss på dig


___________________
The circumcision has already begun
Desensitizing the very thing or thang that brought
you into this mother****** in the first place
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Dec-03-2003 15:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > "Islam är på väg att prägla Sverige"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHeard this song from Global Gathering UK in Godskitchen area [2010] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrkidea - "Metaverse" (Gareth Emery Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:29.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!