|
| quote: | Originally posted by Braxen
Yepp! så jävla skön, från förrförra säsongen, när han gjorde årets mål i derbyt mot spurs, tar bollen vid eget straffområde, kör hela vägen själv å nätar, å sen hela vägen tillbaka, för å göra ^^ sådär framför spurs sektionen GULD ! |
Haha, va ball bild. 
___________________
      
      
      
insignificant cor member alliance
|