Registered: Dec 2001
bij deze stel ik donna beschikbaar voor een enkeltje brussel
enn anja
over deze uitspraken heb ik al zeker een half uur gedaan; ik heb niet zo veel vrije tijd joh.. Misschien dat 1 van die belgen dat wil doen in ruil voor wat emancipatie?
Dec-27-2003 20:48
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Dat die 2 meer dezelfde zijn dan jij denkt te weten is niet van belang,maar wel jammer dat je geen tijd hebt,tis echt fun namelijk
Enne Eagle,ik sta liever met een hamer in mn handen dan een flesje breezah,want daar krijg je echt geen spijker de muur mee in
Zow,nu eerst een peukie
Dec-27-2003 21:41
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Donna
Dat die 2 meer dezelfde zijn dan jij denkt te weten is niet van belang,maar wel jammer dat je geen tijd hebt,tis echt fun namelijk
Enne Eagle,ik sta liever met een hamer in mn handen dan een flesje breezah,want daar krijg je echt geen spijker de muur mee in
Zow,nu eerst een peukie
ik dacht eerder aan een biertje, maar goed apart volkje zijn jullie wel
een meisie met een hamer, wat doe je van hobbies ofzo kastjes in elkaar timmeren, nou ja tis es iets anders dan nagels lakken
Originally posted by Donna
Ja lieverdje dat ligt aan jullie
Als jullie niet in de knoop komen met vervoer enzo dan kan er hier verzameld etc worden,ff gezellie enzo,maar zeggik,niet alles past in mijn mazdaatje
Dat ligt dan aan Ome Franzelare.....zal hem even lief aankijken
Dec-28-2003 19:37
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
haaa, ook nog! dan wordt het helemaal gezellig
ik ben nu een jaar en drie maanden gestopt met roken. het blijft lastig hoor... maar ik had niet anders verwacht. merk wel dat het met periodes komt, en dat ik de laatste tijd heel erg zoiets heb van 'ja maar ik ben nou al zo lang gestopt, ah toe, eentje maar...'.
Alleen ben ik zooooo bang voor die ene sigaret, dat ik hem toch niet opsteek. Lang leve Allan Carr (die zelf weer is begonnen met roken, HAHAHAHAHAHAHAHAHA)
Ik heb ondertussen de meest kloterige en stressvolle dingen al wel heb doorstaan in die tijd dat ik gestopt ben, en nog steeds, bij geen enkele situatie heb ik gerookt. Dus daar ben ik best trots op. Zijn veel anderen die me dat niet nadoen!