Originally posted by Eagle`
To emma: volges zehra geraak jij aan die meuk ASTA kaartjes, aangezien ik geen creditcard heb voor die ticketbox, zou je zo vriendelijk wille zijn om 1 voor mij te halen pls pls
Registered: Jan 2004
Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen?
Feb-05-2004 13:06
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
@ ei: heel erg bedankt. maar is Thalys niet duurder?
@ cresto: berchem lijkt mij toch makkelijker, aangezien je op weg naar centraal toch die halte paseert, dus dan kun je even goed daar al afstappen. bovendien zijn er die dag werken aan de sporen, en ik geloof dat alle treinen niet verder dan berchem rijden.
Feb-05-2004 15:55
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
tx ei! je bent een goed mens man =)
Feb-05-2004 16:48
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by SilentEagle
Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen?
nou nou gaan we dreigen ofzow jk
doe me maar een kaartje geen idee hoe ik er anders aan geraak
Originally posted by SilentEagle
voor mij ook een kaartje aub. Dat zou gewoon fantastisch zijn moest dat lukken.