Als eerste wil ik zeggen dat deze Kerel gewoon niet spoort en dat dit incident gewoon NOOIT niet goed gepraat kan worden.
Wat ik zelf wel klote vind is dat zo'n lul als deze gozer het verpest voor de mensen die zich wel volledig aangepast hebben NET ZOALS IK. Ik word spontaan depri als ik 's morgens de krant lees of het journaal op de radio hoor.
Een ander aspect is dat ik deze maatschappij dus ook MIJN maatschappij steeds vernakter zie worden. In mijn ogen speelt de TV hier een ZEER grote rol in. De TV/MEDIA bied tegenwoordig zoveel Bullshit. Hiermee doel ik op programma's als The Cribbs, who wants to marry a millionare(= dus Programma's in de trent van Kijk mij het gemaakt hebben en de blitz uithangen) Iedereen gaat tegenwoordig voor de big bucks. Als je een zes/zeven jarige met twee werkende ouders tegenwoordig vraagt wat wil je worden krijg je als antwoord: Model,popster, voetballer(=Big bucks)
En nu THE POINT die genen die dit dus niet opkunnen brengen kiezen het criminele circuit want je moet meekunnen anders tel je niet mee.
Wat deze Murat betreft het is er weer een die de stoere vent wou uithangen en een die NOOIT aan de gevolgen kan denken omdat ie gewoon onderontwikkeld of DOM is.
OH Ja nog iets beetje off topic een Nederlandse vriend en vriendin van me gaan over een paar maanden trouwen en ik ben getuige en ceremonie meester tegenover 130 man. Ik hoop dat ik hier gewoon op me gemak kan staan en niet van die blikken in de zaal zie hangen van pffff een .....(vul maar in)
Ik sta open voor discussies
Jan-16-2004 06:51
Phat B
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Creamfields23
Als je een zes/zeven jarige met twee werkende ouders tegenwoordig vraagt wat wil je worden krijg je als antwoord: Model,popster, voetballer(=Big bucks)
sorry, maar dat wilde ik vroegah ook al worden...
die moord in Delft is helemaal erg
zou die dader de laatste dagen onder de grond hebben geleefd en dat ie niks van t nieuws heeft gezien of gehoord? lijkt mij onmogelijk, gezien de impact van t nieuws...
als je zoiets ziet en je hebt dan gesprek met je baas (twas schijnlijk ex-werknemer, dus zelfde situatie als in DH) dan denk je toch wel 2x na voor je zoiets doet.
FUCKED UP WORLD!!!
kmoet zeggen, dat ik t jammer vind dat iedere buitenlander tzelfde wordt gezien. De Turkse gemeenschap is, zoals al iemand zei, veel beter geïntegreerd dan andere bevolkingsgroepen. Naast de Marokkanen en Antilianen mogen ook zeker de Joegoslaven niet vergeten worden. Statistisch gezien leveren zij de meeste criminelen
Jan-16-2004 08:04
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Joh,mensen moeten s een keer hun smoel houden over "degenen die zich wel aangepast hebben zijn de dupe" BULLSHIT!!!
Want degenen die zich wel aangepast hebben zien we niet eens meer als een buitenlander maar als een vriend/vriendin of een relaxte buurman of whatsoever.
Als een katholieke lul een dikke misstap begaat heb ik ook niet meteen aan alle ppl van dat geloof een schurft,maar aan degenen die fuckin scheinheilig doorgaan met oogkleppen op,duh!
Ik ga mezelf niet inhouden omdat wanneer ik allah vervloek ppl gaan zeggen dat ik discrimineer,neuk Allah en iedere achterbakse lamer die m volgt op de foute manier,die hun eigen normen en waarden niet meer weten en alleen nog maar hun eer weten te vinden.
Ik discrimineer niet en ben geen rassist,ik weet wel wat mijn normen en waarden zijn en ik weet ook wat respect geven en ontvangen inhoud en hoe ik daarmee om moet gaan.
Ik hoef niemand een kogel door zn kop te jagen om me trots te redden,die red ik gewoon door mezelf te zijn en mezelf niet op een voetstuk te zetten voor een ander.
Ik zorg ervoor dat ik mezelf op een voetstuk zet voor mezelf zodat ik mezelf hoog kan houden en respect voor mezelf kan hebben,alleen dan kun je t een ander geven en op die manier terugverdienen.
Mensen moeten s gaan begrijpen wat er toe doet in life en wat totaal niet terzake doet.
Jan-16-2004 08:09
Donna
Elitist
2 Creamfields : Jah joh,en die gangstermovies en de rapscene waar alles om trots en eer draaid en waar aan lopende band gekilled word om die redenen doet niks ter zake....
blablabla
Jan-16-2004 08:12
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Go donna!!!!
Hehe ik was gister nog in zaandam trouwens hehe je voelt je meteen een buitenlander in je eigen land
Jan-16-2004 10:20
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Creamfields23
Als eerste wil ik zeggen dat deze Kerel gewoon niet spoort en dat dit incident gewoon NOOIT niet goed gepraat kan worden.
Wat ik zelf wel klote vind is dat zo'n lul als deze gozer het verpest voor de mensen die zich wel volledig aangepast hebben NET ZOALS IK.
Mja probleem hier is dat ik vind dat het geen incident is. Als alleen die kerel niet zou sporen zouden die vriendjes van m ook niet zo kansloos hebben gereageerd.
Kijk naar de percentages van overvallen, berovingen enz in de grote stad, geloof dat in Rotterdam in 97 % van de gevallen de dader een allochtoon is.
en om dan nog even terug te komen op wat andere reacties; de dader was een turk, geen marokkaan.
ik laat deze thread nu een weekje met rust, want ga van mn big bucks een weekje vakantie vieren.
Trouwens ook zo'n bullshit. Wat is er mis mee om voor het grote geld te gaan. Je mag toch idealen hebben? En dan nog wat, als jullie niet voor het geld hierheen zijn gekomen, waarvoor dan? voor het mooie weer ofzo?
tjoow
Jan-16-2004 10:22
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Donna
Dus ja wouter,in dit soort gevallen zeg ik,kill the ******,breek zn fuckin trots en maak m genadeloos hard af!
Met als gevolg dat er nog meer turken/marokanen zijn die schijt krijgen aan de nederlandse wet? dank je de koekoek...
Mn pa kwam net met t woordje eerwraak aanzetten, zit volgens mij wel wat in, t heeft niet zo zeer te maken met hoe onze cultuur geworden is, meer met bepaalde verschijnselen uit de turkse/marokaanse cultuur die 'hardnekkig' blijven hangen.. (geloof namelijk niet dat je van 1 gemeenschappelijke cultuur kunt praten, t gaat hier over meerdere culturen die botsen).
Jan-16-2004 10:30
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by magrec
Go donna!!!!
Hehe ik was gister nog in zaandam trouwens hehe je voelt je meteen een buitenlander in je eigen land
Mwjha, ik ken dat gevoel, dat heb ik als ik in Amersfoort, Amsterdam, Gouda, Rotterdam, Den Haag en Utrecht kom ook
Wat ik gister ook zo dom vond, een meisje zei letterlijk in de camera: 'Hij is geen moordenaar, hij is een hele rustige jongen die goeie cijfers haalde.'
Goeie middag, hij heeft met voorbedachte rade een man door zijn hoofd geschoten.....hoe kan je zo iemand 'geen moordenaar' noemen.
En dat mensen dat Eervraak er bij halen...dat mag totaal geen excuus zijn in Nederland......die gast moet gewoon levenslang krijgen (dus 18 jaar)
Kan die lekker met zijn pa scrabbelen in de lik!
Jan-16-2004 10:48
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
quote:
Wat ik gister ook zo dom vond, een meisje zei letterlijk in de camera: 'Hij is geen moordenaar, hij is een hele rustige jongen die goeie cijfers haalde.'
Goeie middag, hij heeft met voorbedachte rade een man door zijn hoofd geschoten.....hoe kan je zo iemand 'geen moordenaar' noemen.
Viel me ook op ja, ze zal het niet eens door hebben gehad dat ze compleet iets anders zei.... Drama ...
Jan-16-2004 11:06
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-
Registered: Aug 2000
Ik begin het gevoel te krijgen dat steeds meer mensen beginnen in te zien met wat voorn ontzettend groot probleem ONZE GENERATIE te kampen krijgt, met name door het laxe optreden van de generatie die is opgegroeid in de 70's!
Ik woon zelf in Rotterdam, in een niet al te beste wijk, en ik durf serieus niet 's nachts na een het uitgaan daar chillend over straat te lopen! Er staan altijd van die bedreigende groepjes, ook op tijden dat een normaal iemand of naar zijn werk moet of naar school moet! Maar wat nog erger is, is dat ook de vaders als een soort van guru's op straat staan de hele dag!
Wel ben ik bang voor een plotselinge ontploffing in Nederland waardoor er echt hele grote oonrust kan ontstaan!
We zullen allemaal zien wat er gebeurd, wat we wel weten is dat er wat moet gebeuren, maar of er ook daadwerkelijk iets gebeurd???
Jan-16-2004 11:19
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, ik ken dat gevoel, dat heb ik als ik in Amersfoort, Amsterdam, Gouda, Rotterdam, Den Haag en Utrecht kom ook
mwehehe volgens mij is het ook meer een probleem van de grote steden (en een bende dorpen daar in de randstad)
Ik bedoel hier op het platteland gebeurt zoiets echt niet (volgens de school directeur kom dit overal gebeuren) Maar ja hier heb je dan ook minder "allochtonen"........
Jan-16-2004 11:24
Donna
Elitist
quote:
Originally posted by total woot
Met als gevolg dat er nog meer turken/marokanen zijn die schijt krijgen aan de nederlandse wet? dank je de koekoek...
Mn pa kwam net met t woordje eerwraak aanzetten, zit volgens mij wel wat in, t heeft niet zo zeer te maken met hoe onze cultuur geworden is, meer met bepaalde verschijnselen uit de turkse/marokaanse cultuur die 'hardnekkig' blijven hangen.. (geloof namelijk niet dat je van 1 gemeenschappelijke cultuur kunt praten, t gaat hier over meerdere culturen die botsen).
DUH wtf denk je wat ik hier al die tijd al probeer uit te leggen.....
Ennuh,hoop niet dat jij bij de politie wilt gaan of iets dergelijks,nog meer schijters is niet echt wat ze daar nodig hebben.
[edit]
2 magrec : Zaandam word al sinds 1986 toen de eerste moskee daar werd neergegooid Ankara genoemd,gezellig daar man