|
| quote: | Originally posted by WTB
HOE KOM JE DAARAAN??? Ik ben echt ontzettend naar deze track op zoek en heb 'm al besteld bij de lokale platenboer maar daar was 'ie nog niet binnengekomen... Heb je 'm besteld via hooj.com ofzo? Graag een reactie.
Oh ja, goeie platenkeus deze keer... Die benz & md remix van albino heb ik ook en die ozgur can wil ik nog kopen .
WTB. |
die Gill Norris heb ik idd bij hooj.com besteld, weekje of 2 geleden nu. was Precint promo-release, neem aan dat ie nu heel snel gewoon verkrijgbaar zal zijn...
|