Gaan we geen kleine BeTA meeting dervoor ergens doen.
Iets gaan eten, drinken ofzo?
Apr-19-2004 18:00
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Als er nog iemand nog naar de meeting wil komen, laat het dan ff hier weten of op het Mike-forum, dan weten we ook hoeveel man we mogen verwachten en waar we ze dan het beste kunnen laten doorgaan!
Originally posted by pooley
lijkt me een goed idee. Ik wil gerust ook wel naar die meeting van het mike-forum, hangt er van af om welk uur dat door gaat
Apr-19-2004 18:10
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Ik denk ni da ik daar bij zal zijn... als ik alleen zou komen, dan wel, maar met mijn kameraden derbij, kdenk ni dat die daarvoor te vinden zijn. Bovendien, heb ik in de voorgaande zin, die heel mooi is, heel veel, komma's gebruikt.
Die meeting van het Mike-forum is eigenlijk al lang geen Mike-forum exclusiviteit meer, ondertussen komt er al volk van trance.nu, dance4mation.cim, mike.be en Beta's! Het is dus eigenlijk meer een Mike-fan meeting, en hopelijk wilt de master himself ook aanwezig zijn...
En we zijn ook van plan om de meeting redelijk vroeg te houden zodat we lekaar makkelijk kunnen vinden en rustig kennis kunnen maken zonder dat in de drukte later op de avond te moeten doen...er werd 22u voorgesteld, en de plaats zal waarschijnlijk de lounge room worden, maar dat staat allemaal nog niet vast.
Originally posted by Wildfir3
Ik denk ni da ik daar bij zal zijn... als ik alleen zou komen, dan wel, maar met mijn kameraden derbij, kdenk ni dat die daarvoor te vinden zijn. Bovendien, heb ik in de voorgaande zin, die heel mooi is, heel veel, komma's gebruikt.
hebbet dus over de pre-aib meeting hé, niet de mike fanclub geilmeeting
Originally posted by pooley
joa, bon idee.. als faust van mike forum meegaat is dit voor hem ook ineens wat aangenamer. ik bedoel nie iedereen komt zomaar is ff alleen naar belgique voor een feesje e
Apr-19-2004 18:23
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Ik zat hierjuist te denken: ik ga echt wel is wa gedoe van markus schmulzzzzz moeten downloaden, dak daar op aib ni perongeluk zeg 'omg dit is een lekker lied, hoe noemt dit?'
ik moet toch mijn eer hoog houden hé. Het gaat mij allang nimeer om de tracks, het gaat mij om de naam die gebashed moet worden! WOEHA!
Originally posted by Kaidreas
joa, bon idee.. als faust van mike forum meegaat is dit voor hem ook ineens wat aangenamer. ik bedoel nie iedereen komt zomaar is ff alleen naar belgique voor een feesje e
En ik ken een goede kebabzaak hier in Schoten, en das maar 10 minuttjes rijden van het Sportpaleis
Originally posted by Jasperovitsj
En ik ken een goede kebabzaak hier in Schoten, en das maar 10 minuttjes rijden van het Sportpaleis
das een feest, ik ben altijd wel te vinden voor een vettige kebap of een pitta
Apr-19-2004 18:59
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
als er een pre-AiB meeting komt zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn, want ik kom af met twee maatjes, en die zouden er dan toch met hun vingers staan te draaien.
maar op de mega Mike-fan meeting ben ik sowieso