Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Weet iemand of er ook een vinyl-sampler van het album komt, dus met alle albumtracks erop?

Vast wel. Zou een beetje vreemd zijn als het niet zo was, aangezien volgens mij echt van alle trensartiestenalbums (die ik dan langs zie komen) die de laatste tijd zijn uitgekomen ook vinylsamplers zijn gereleased.

Is ook gewoon lekker meer cashen voor de artiest, en Tiesto zou wel gek zijn als ie dat aan zich voorbij liet gaan.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-08-2004 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

waarom denken mensen nog steeds dat het verkopen van vinyl gigantische bedragen opleverd?

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-08-2004 14:54 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by DjRV
waarom denken mensen nog steeds dat het verkopen van vinyl gigantische bedragen opleverd?

Indirect maybe wel via publiciteit et cetera.....

Old Post Apr-08-2004 14:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

denk niet dat mensen die bepaalde opmerkingen maken de indirecte winst bedoelen

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-08-2004 15:26 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by DjRV

verkoop van albumsamplervinyl => dj's kopen albumsamplervinyl => dj's draaien tracks van albumsamplervinyl => peepz horen tracks van albumsamplervinyl => peepz vinden tracks van albumsamplervinyl leuk => peepz kopen album => bankrekening van Tijs stijgt

allee, zo ist toch wel een beetje

Old Post Apr-09-2004 10:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Phat B
verkoop van albumsamplervinyl => dj's kopen albumsamplervinyl => dj's draaien tracks van albumsamplervinyl => peepz horen tracks van albumsamplervinyl => peepz vinden tracks van albumsamplervinyl leuk => peepz kopen album => bankrekening van Tijs stijgt

allee, zo ist toch wel een beetje

als je het woord kopen vervangt door downloaden klopt het denk ik wel !

Old Post Apr-09-2004 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basvh
als je het woord kopen vervangt door downloaden klopt het denk ik wel !

Eh...hoe stijgt de bankrekenign van Tijs dan door downloaden?
Daar zitten nog wel wat stappen tussen denk ik Of hij moet aandelen worldonline hebben ofzo

Old Post Apr-09-2004 12:09 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...hoe stijgt de bankrekenign van Tijs dan door downloaden?
Daar zitten nog wel wat stappen tussen denk ik Of hij moet aandelen worldonline hebben ofzo

Als ik het album van internet gehaald heb en ik vind te tracks wel leuk dan koop ik de sampler of de cd, en dus stijgt het saldo van Tijs' bankrekening door het downoaden van mp3's.

Toch?

Old Post Apr-09-2004 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoisyNeil
orangensfat

Registered: Feb 2004

Nou, ... nieuwe single Love Comes Again is superieur In tegenstelling tot Traffic Maar toch kijk ik er naar uit!

Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]

Old Post Apr-09-2004 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for NoisyNeil Click here to Send NoisyNeil a Private Message Visit NoisyNeil's homepage! Add NoisyNeil to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Hij is er!!!

quote:

۲ 01. Forever Today 11:59
۲ 02. Love Comes Again 08:09
۲ 03. Traffic 05:27
۲ 04. Sweet Mysery 07:33
۲ 05. Nyana 06:44
۲ 06. Ur 05:59
۲ 07. Walking On Clouds 07:27
۲ 08. A Tear In The Open 09:22
۲ 09. Just Be 08:44
۲ 10. Adagio For Strings 07:23

Godver wat een geniaal album zeg, dit had ik nooit verwacht! Meer dan waardige opvolger van In my memory. Die openingstune (credits voor Geert Huinink )Deze moet bij de collectie

Old Post Apr-18-2004 09:21 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Asperge
Hij is er!!!

Godver wat een geniaal album zeg, dit had ik nooit verwacht! Meer dan waardige opvolger van In my memory. Die openingstune (credits voor Geert Huinink )Deze moet bij de collectie

Hoe kom je hieraan...Ik kan nu echt niet meer wachten!

Old Post Apr-18-2004 11:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Forever Today

Wat een plaat zeg! Zeker gelijkwaardig aan Magik Journey, zo niet misschien wel beter...

De rest van het album is ook erg goed. Dat had ik echt niet verwacht. Net als de meesten hier heb je toch een beetje een Traffic/Love Comes Again voorgevoel, maar gelukkig is het bij die twee gebleven en is de rest bijzonder op niveau. Waardige opvolger van In My Memory inderdaad.

Ik wil niet denigrerend doen over de albums van Ferry en Armin, maar die vallen toch wel in het niet bij dit album

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Apr-18-2004 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMartin Roth Shockwave Sessions 29 Sample [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStar Ocean - "Bitter Dance" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:29.

Forum Rules: