Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Was de ABN-Amro en T-Mobile afdeling ook goed vertegenwoordigd?

Had T-M dan kaarten.... waarom heb ik daar niks van gehoord...?

Old Post Jul-05-2004 09:48 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by zag2me

Hope you get to come to Global gathering in the UK.

Noooo, not again! Too rainy last year, so no go this year

2 eXos: op wie/wat slaat je reply man??? Beetje onduidelijk

Old Post Jul-05-2004 10:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

2 eXos: op wie/wat slaat je reply man??? Beetje onduidelijk

Op Chicane volgens mij...

Old Post Jul-05-2004 10:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

Vette foto's

Setje Sander is lekker, setje Bates is ook lekker, setje PVD is hard maar lekker maar wat zuigt die Morillo set zeg Tering wat slecht ..... !!

Mory Kante - Yeke Yeke (Hardfloor Remix) =

Old Post Jul-05-2004 10:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Leuke verslagen JP en DJ_Spare! Vette foto's ook, ziet erg goed uit. Lijkt me ook vet om een keer mee te maken, alleen ik ga er niet zoveel geld voor uitgeven. Muziek die er gedraait wordt is ook totaal niet mijn ding.. veel te weinig trens en van house val ik in slaap

Old Post Jul-05-2004 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by leidenflyers2
Jammer, zo'n antwoord had ik wel verwacht: dat iedereen z'n eigen keuze kan maken. Mijn posting kwam denk ik te hard over. Of was het jou die ik onder andere heb gezien

Mij zie je niet meer op Sensation na de teleurstellende line-up van 2001. 2000 was de enige echte Sensation, waar het nog om de muziek draaide en niet om de lichtjes, kleding, show en een hoop gezeik er omheen. Maar deze discussie is in het verleden al vaak genoeg gevoerd dus ik ga hier niet dieper op in.

Maar ik vind het vette bull dat als je 60 euro voor Sensation betaald en dan nog geweigerd kan worden omdat je niet in het wit of zwart komt. Maar ja het zal wel weer aan mij liggen.

Maar als 37.000 makke schaapjes gelukkig zijn om ID-T te volgen en om in het wit op te komen draven voor het feest der feesten, is dat gelukkig ieder zijn vrije keus, want we leven in een vrij land zoals ik al eerder zei.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-05-2004 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by FunkySimon
als iedereen zo gaat zitten zeuren over zijn witte broek, doe dan gewoon alleen een witte string aan zeg

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil, maar een vel gele is kinkier

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-05-2004 18:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
als je op partyflock kijkt naar de feesten white en black en dan daarachter naar de aantalen PF bezoekers, staat er bij white 1400 en bij black 6500!

geeft wel de leeftijd aan denk ik!

White is voor ouwe lullen!!! (haha vooroordelen )

Zegt ook alweer genoeg over 'het soort' bezoekers die naar Sensation White gaan... Dit zijn toch de mensen die 1x per jaar een feest bezoeken en 'weleens' van Sensation hebben gehoord ! Zolang het binnen 2 1/2 uur is uitverkocht zal ID&T hier weinig aan veranderen...

Old Post Jul-05-2004 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
als je op partyflock kijkt naar de feesten white en black en dan daarachter naar de aantalen PF bezoekers, staat er bij white 1400 en bij black 6500!

geeft wel de leeftijd aan denk ik!

White is voor ouwe lullen!!! (haha vooroordelen )

Dikke bull dat je het daaraan kunt zien.
Op DefQont waren er 13.000 PF bezoekers.
Op Addiction 50.

Dus?

Old Post Jul-05-2004 20:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Het was gewoon een goed feest met lekkere muziek.
Er liepen overal heerlijke kippetjes rond die zichtbaar genoten.
De tijd vloog om en dan om 8 uur 's morgens in de stad overal in het wit geklede partygangers zien en elkaar gedag zeggen is stiekem erg leuk.

De gemiddelde leeftijd was relatief hoog, maar des te leuker als er weer een klassieker gedraaid werd. Feest van herkenning, eigenlijk was het een grote schoolreunie. Ik heb zelden meegemaakt dat je met zoveel wildvreemde mensen gewoon gezellig een praatje kunt maken over van alles. Senseo was Hollands gezellig

Old Post Jul-05-2004 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
hehe dus heb jij een andere constatering gedaan!

partyflocker houden over het algemeen van hardere stijlen..misschien klopt dat wel?

Duh!

PF is btw bedreigd met een hack die de site grote tijd lam zal/gaat leggen......... ben benieuwd

Old Post Jul-06-2004 06:11 
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by leidenflyers2
Even goede vrienden... jij mag toch ook voor je mening uitkomen? Ik ben van mening dat als je niet in het wit wilt komen, je beter ook niet naar zo'n feest moet gaan. Bij vele clubs kom je er ook niet in met gympen en spijkerbroek, terwijl nergens een dresscode vermeld staat.

Voor mij is Sensation zeker niet het feest der feesten. En ik voel me zeker ook geen mak schaap dat zich drie jaar achtereen laat slachten door ID&T. Maar ik heb wel veel plezier, hoe commercieel het soms ook is. Ik zou me alleen persoonlijk niet op m'n gemak voelen om niet in wit te verschijnen, dus valt het op als iemand ander het niet is.

Even goede vrienden hoor

Zoals je merkt ben ik geen ID-T liefhebber en kwam daardoor wat vel uit de hoek. Als jij je plezier haalt uit dit soort feesten, is dat je goed recht. Ieder zijn ding, maar Sensation (op 2000 na dan)is zekers niet mijn ding.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-06-2004 06:20  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Lineup Sensation White & Sensation Black
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackM.i.k.e. Production-unkown-help!!!! [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRene Campo - "Sleep" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:31.

Forum Rules: