|
Ik zal dan nog 1 keer een passende reply proberen te geven....
In elke maar dan ook in ELKE samenleving worden er misdaden gepleegd. Diefstallen, overvallen, mishandeling, vernieling en in dit geval het terroriseren van een zwembad. In 9 van de 10 gevallen worden deze misdaden/overtredingen begaan door mensen uit een zeer lage bevolkingsgroep: mensen met laag/geen inkomen, uit een slechte buurt, slechte leefomstandigheden, geen opleiding, slechte huisvesting, sociaal issolement blabla, je weet wat ik bedoel.
In de laatste decennia zijn het de turken en marrokanen die voor het grootste gedeelte Neerlands laagste bevolkingsgroep vormen. En daar zijn ze in de jaren '60 door de Nederlanders zelf geplaatst!!
Daarom is het inderdaad niet vreemd dat als je in de krant weer iets leest dat het een "buitenlander" is geweest. Het is gewoon heel logisch allemaal!!
Geloof me, 100 jaar geleden (toen er nog geen turken en marokkanen in Nederland waren) werden deze misdaden ook begaan. Alleen toen door de Hollanders zelf, aangezien de lagere bevolkingsgroepen toen nog gewoon uit autochtonen bestond.
Conclusie: dit soort misdaden/overtredingen zul je altijd houden!!! In dit geval zijn vaak de turken/marrokanen die ze plegen omdat we ze zelf in die positie gemanouvreerd hebben!!
Jongens, ik zag altijd maar... alles is relatief!