Wat een topalbum! Ben nu halverwege, maar dit is echt topkwaliteit! Een meer dan waardige opvolger van In My Memory
Apr-18-2004 18:44
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Zo lekker album zeg!! Waardige opvolger van In My Memory
Apr-18-2004 19:18
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
ik ga m ook is ff downloaden
Apr-18-2004 19:38
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands
Top album!! Deze ga ik zeker halen op CD en vinyl sampler (als die komt). Klinkt een stuk gevarieerder en voller als de andere artiesten albums moet ik zeggen.
Apr-18-2004 19:40
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Eindhoven (NL)
Wat ik er tot nu toe van gehoord heb valt me echt 100% mee, geen commerciële zooi, gewoon kwaliteit
Vooral A Tear In The Open en Forever Today, met het klassieke stuk. Kippenvel-alarm
___________________
Apr-18-2004 19:44
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
Location: Eindhoven, Netherlands
Forever today en Walking on Clouds zijn kwalitatief zeer goede tracks. Het wachten is op de vinylsampler.
Apr-18-2004 20:11
Stephan
tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: Alkmaar
quote:
Originally posted by eieregooie
In de winkel over een maandje
Ahaaa, top! Bedankt voor deze uiterst waardevolle tip ...
Apr-19-2004 06:51
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
OEF! begin er nu toch wel een beetje van te balen dat ik niet naar dat feest in de HMH kan
Apr-19-2004 08:16
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
Location: Eindhoven, Netherlands
quote:
Originally posted by Jappio
OEF! begin er nu toch wel een beetje van te balen dat ik niet naar dat feest in de HMH kan
Ja, ik heb dat zelfde gevoel. Denk dat het toch wel een zwaar kippenvelmoment zal zijn als Tijs daar zijn set opent met Forever today.
Apr-19-2004 11:18
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Denk dat het toch wel een zwaar kippenvelmoment zal zijn als Tijs daar zijn set opent met Forever today.
Been there, done that
___________________
Apr-19-2004 12:30
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Stephan
Ahaaa, top! Bedankt voor deze uiterst waardevolle tip ...
quote:
Originally posted in FORUM REGELS
Het requesten van Mp3's is uit den boze, van CD's helemaal. Vaak zijn livesets en dergelijke te downloaden met de Direct Connect Hub, voor meer informatie, bekijk deze thread