|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Gast hoe kan dat nu? dit was gewoon 1 van die magistrale feestjes die je niet vaak meemaakt in een jaar. Met stip op 1 voor mij!
[KNIP]
Unkle - In A State (Sasha remix)
|
Jah ik weette het ook niet Baalde d'r zelf ook ontzettend van. Weet echt niet waaraan het lag; pijn in mijn poten, te weinig hallicunerende middelen? I dont know. Niet dat het een kloteavond was ofzo, maar de magie van het Paard van Troje was er niet. Wel vette tunes die voorbijkwamen. Vooral die van [i]"You want it....You need it...You love it....You get it" ofzoiets Ook weer echt vet dat ze b2b draaide.
En dan heb ik In A State (Sasha Remix) OOK gvd nog eens gemist... Werd die op het eind gedraait? Moesten we de trein halen.... Maar had dan hadden we dus toch langer kunnen blijven, omdat we op schiphol te laat waren (CS redde we nie meer) en 20 minuten moesten wachten 
Trouwens, veel 'kijkvolk' aanwezig vond ik, want kwam kijken ipv danste. Ook veel cam's aanwezig, echt steeds meer tegenwoordig. Ook al doe ik er zelf aan mee, ik zou gek worden als dj zijnde......
Wel vet om Hitman eens goed te spreken en Joepie de Poepie ook effe 
Divine9 nog gezien, High NRG, Franzelare, JP ofcourse en wat Duiters, Sander van de Boumabros en de hele "R'dam clan". De 'meeting pictures' is alleen een beetje behoorlijk mislukt (Lag aan de fotograaf )
Conclusie, wel goed feestje, maar niet ge-wel-dig 
Heb het wel naar mijn zin gehad hoor, Sasha ook zo te zien:
(Rest van de foto's komt nog...)