hij was wel lachen alleen toch niet zo goed als ik hem verwacht had. Eigenlijk is het een alleenschakeling van parodie scenes en totaal geen verhaal. Kijk een parodie is altijd lachen maar shrek 2 was het gewoon te veel. elke scene zat wel wat in en dat kwam het verhaal gewoon niet ten goede.
toch zitten er echt wel vette scenes in:
een combi van star wars cantina en de kroeg uit LOTR 1. In de kroeg zit captain hook met een joe cocker stem piano te spelen: Hilarisch!
Barman/vrouw heeft een heel cool accent!
Puss in Boots is leuk maar ik had hem leuker verwacht. daarentegen vond ik pinokkio echt de show stelen met 2 briljante momenten. ZOOOOO lachen!
De film is dus zker het avondje uit wel waard, alleen als je wat uitgebreider naar de film kijkt zie je dat er hier en daar wat stekjes zijn gevallen
Ook gezien, maar hij veel ontzettend tegen.........
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-05-2004 17:06
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Die parodie op cops was meesterlijk, die pepermolen
___________________
Jul-05-2004 17:10
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Die parodie op cops was meesterlijk, die pepermolen
Hahaha, die was wel cool ja, en met Pinoccio!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-05-2004 17:33
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahaha, die was wel cool ja, en met Pinoccio!
say something crazy like........ (om het niet te verspelen voor andere mensen die nog moeten kijken).
Echt schitterend stukje ook op het einde men die enorme gingerbreadman (parodie op ghostbusters)
___________________
Jul-05-2004 18:24
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
Ik vond Shrek 2 echt lachen. Ongeveer gelijkwaardig aan deel 1. Gewoon een goed vervolg, niets meer niets minder.
Dat 3D avontuur wat bij de nieuwe dvd-versie van Shrek 1 zit is trouwens ook erg leuk gedaan. Hij duurt nog een kwartiertje ook
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Jul-05-2004 18:54
th0m
oemoemenemoe
Registered: Dec 2003
Location: Delft
Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten.
___________________
i like it like i like too much sugar.
Jul-05-2004 22:00
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Check, net Mindhunters gezien! Goede vette film die ik op heel weinig foutjes heb kunnen betrappen (...van die ongeloofwaardige dingen etc...). Erg leuk, goede/aparte kills, heel interessant. Ook leuk einde (met dat water) en goede rol van LL Cool J.
Oftwel: een leuke film om even tussendoor te kijken. Hij is best spannend! Het is niet een bijster intelligente film, maar een leuke "Who did it?"
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-10-2004 21:31
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
quote:
Originally posted by th0m
Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten.
das met die chick die snel geld nodig heb toch? moesten we bij duits kijken meen ik
Jul-10-2004 21:36
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by robin Dat is toch met die chick die snel geld nodig heeft? Moesten we bij Duits kijken meen ik.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-10-2004 22:46
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
hey bedankt man! wil je dat voortaan met al mijn posts doen??
Jul-10-2004 23:03
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
Location: Rotterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
blaat blaat. *gemiereneuk*
Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo?
Originally posted by Passiva
Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo?
Laat mij lekker Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus....
___________________
"Life is all about choices & respect"