Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Summer Cruise
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

[edit] I will have a look and see which tine piece of cloth I will need to cover up the "too-private" parts

Old Post Jul-22-2004 12:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus
[edit] I will have a look and see which tine piece of cloth I will need to cover up the "too-private" parts

*bring digital cam to tape pr0n!*

but for real, this is going to be huge!

Old Post Jul-22-2004 16:18 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

NEUK MIJ!!!!

;p

snart dags att kolla biljetter, måste bara fixa nya lägenheten

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Jul-23-2004 00:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
I'm attending!

Ändrade mina planer inför slutet av sommaren igår, och bestämde mig för att följa med på även denna kryssningen trots allt.

(DÅ) ROPEN SKALLA - (BLIR DET) SIPO ÅT ALLA!

Vanan trogen kunde man självklart fixa en hytt lite lätt och smidigt *host skryt host* ... Blev en A-hytt, silja's sista lediga hytt för tillfället =)

Old Post Jul-23-2004 06:49  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad kan vara bättre inför en sån här kryssning än en snabbkurs i Finska...

Följ denna länk för att lära er dom mest användbara fraser på Finska

Vissa fraser kan verka stötande varför jag avsäger mig allt ansvar för eventuellt trubbel vid felaktigt bruk. tex. Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Simma lugnt // SteeeVeee

Old Post Aug-23-2004 19:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
Sneaker Pimp

TJO alla nu är det INTE långt kvar...kommer bli fantastiskt whee partyparty...hoppas alla roliga kommer med
SES vid vänthallen :P

Old Post Aug-24-2004 10:25  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

idag är det torsdag.. nu börjar nerräkningen i minuter

wiee!!
Ses på båten folk!

Old Post Aug-25-2004 22:08  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

VAR FAN ÄR MINA BILJETTER?!?!?!?!?!?

satan nu börjar jag bli jääävligt nervös...

edit: HITTAT! Nu ska jag bara torka bort svettet från pannan och sen ska jag sova Vi ses i morgon alla glada

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Aug-25-2004 at 22:32

Old Post Aug-25-2004 22:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
VAR FAN ÄR MINA BILJETTER?!?!?!?!?!?

satan nu börjar jag bli jääävligt nervös...

Shit mannen... säg inte sådär.... hitta dom igår !

Själv har jag alltid mina biljetter på ett och samma ställe jämt i min lägenhet, sen kollar jag tusen gånger att jag har stoppat ner dom i väskan, sen kollar jag hundra gånger att jag har väskan med mig sen kollar jag tio gånger att jag själv är med sen frågar jag mig själv en gång om jag är riktigt klok

Old Post Aug-25-2004 22:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit mannen... säg inte sådär.... hitta dom igår !

Själv har jag alltid mina biljetter på ett och samma ställe jämt i min lägenhet, sen kollar jag tusen gånger att jag har stoppat ner dom i väskan, sen kollar jag hundra gånger att jag har väskan med mig sen kollar jag tio gånger att jag själv är med sen frågar jag mig själv en gång om jag är riktigt klok

haha Jag har också alltid mina biljetter på samma ställe, men nu låg de i en hög bland en massa flyers som jag ännu inte orkat sätta upp i min finfina ram...kollade där ett par gånger, men missade biljetterna, sen började jag vända upp och ner på hela lägenheten...var till och med ute i bilen och kollade...sen precis innan jag skulle gå ut och hänga mig i en lyktstople i ett par rostiga kallingar här utanför tänkte jag för säkerhets skull kolla en sista gång...o wiiieee...

Men detta är inte första gången detta händer...första kryssningen hann vi nästan två mil innan någon bara av en slump frågade om jag hade biljetterna med mig...samma sak när vi skulle till Sensation förra året...någon av de senare kryssningarna hann vi precis backa ur garageuppfarten innan jag kom på att biljetterna inte packats ner...jag tror jag ska överlåta detta till någon annan i framtiden för jag känner att jag inte pallar med detta enorma ansvar

www.laszlo.se

Old Post Aug-25-2004 22:38 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
aaaaaaaaah

flytog til flyplassen om 1 time og 20 min!
0845 = bye bye norge
0945 = welcome stooooooooooooooockholm!!
0945-xxxx?? = DRITASTEVE!!!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PARTY TPPL!!

fuøø

øøøh

ja FUYLL!!

Old Post Aug-26-2004 03:50 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo

Men detta är inte första gången detta händer...första kryssningen hann vi nästan två mil innan någon bara av en slump frågade om jag hade biljetterna med mig...samma sak när vi skulle till Sensation förra året...någon av de senare kryssningarna hann vi precis backa ur garageuppfarten innan jag kom på att biljetterna inte packats ner...jag tror jag ska överlåta detta till någon annan i framtiden för jag känner att jag inte pallar med detta enorma ansvar

haha.. så tokigt.
jag glömde ju biljetterna i väskan när vi skulle se Tiesto .. fick ta en taxi till Lund ... det var billigt!

Old Post Aug-26-2004 05:49  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Summer Cruise
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Track ID..I think circa 2006 [2012] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackT90 - Can't Stop to Follow (Lichteneels Radio Edit) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:57.

Forum Rules: