|
|
|
|
 |
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by raoel
Daarbij wil ik nog wel ff het volgende kwijt:
Ik draai de muziek waar ik van hou, waar ik die passie voor heb. Ik denk dat iedereen die platen koopt weet wat ik daarmee bedoel. Ik wil voor publiek draaien omdat je mijn stijl (al is die erg breed) hier in de buurt bijna niet hoort terwijl er veel mensen zijn die het geweldig vinden. Ik wil die muziek delen met de liefhebbers. Vindt het publiek het niks, dan interesseert me dat niet. Vinden ze het het wel goed, dan hoop ik dat ik ze, mede door de muziek, een gezellige avond kan bezorgen. Het is aan de eigenaar van een bepaalde toko om te beoordelen of dat het de mensen boeit en of de mensen ervoor naar zijn tent komen.
If you don’t like it, I don’t care!
|
ben ik het helemaal mee eens... ben weleens gevraagd om hardstyle te draaien, en om gewone commerciele troep (top40, rnb enzo) te doen maar dat vertik ik... misschien arrogant, maar het is mijn stijl niet, en ik draai alleen mijn stijl. Vinden ze het niet lekker klinken, hun probleem, ik ben ingehuurd om mijn muziek te draaien voor en publiek. Ik wil mijn eigen muziek graag laten horen aan andere mensen, en als ze het lekker vinden klinken, mooi meegenomen...
|
Oct-27-2004 21:35
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Nov-03-2004 18:35
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 21:07.
Forum Rules: