Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet !
___________________ Progressive Hard = goed
Grouphump!
Vanavond Markus Schulz woooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by kolkiewolkie Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet ! Duh, ik ben heel sociaal
___________________ "Life is all about choices & respect"
Ik ga om 20:00hr Apri_Peel ophalen bij Artis (nee niet IN de dierentuin) en dan kom ik je kant op Snuck
veel plezier mensjes... doe ze de groeten daar!!
___________________ Monsieur Cannibale! http://www.djspare.com
Kan ik nog een kaartje aan de deur kopen?
Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt.
___________________ Trance- A State Of Altered Consciousness
quote:Originally posted by MagicImpuls Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt. Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk Er is alleen verkoop aan de deur.
quote:Originally posted by SnuggLe Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk Er is alleen verkoop aan de deur. Jawel hoor... Heb hier kaartjes liggen.
ik heb er zin in! weer een tijd geleden dat ik Armin heb gezien, kijken of hij me nu wel weer kan boeien... want laatste keren vond ik hem 3x niks. Markus heeft hopelijk begrepen dat hij forwards moet. Nu maar hopen dat hij niet dezelfde set neerzet als 4 maanden geleden : en Nederland moet podverdikkie wel het spelletje afmaken binnen de 90 minuten! anders missen we Perry!