Done
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper
Jun-25-2004 16:52
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Pumaz
Done
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper
is het er volledig af? dat we u nog herkennen he.
Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren.
Originally posted by djcresto
is het er volledig af? dat we u nog herkennen he.
Ik scheer mijn haar nu al zo'n 6 maand niet meer, my days as a skinhead are over now
quote:
Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren.
Ja ik heb die, maar mijn belwaarde is op
Ik ben echt zoooo bijna blut, nog een 30-tal euro om morgen op te doen, that's it
Jun-25-2004 17:16
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by djcresto
Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren.
Tuurlijk willen we dat, iedereen wilt mevrouw Cresto ontmoeten