Registered: Jun 2001
Voor mensen die nog steeds geen kaartje hebben en toch graag willen gaan; er zijn ook nog 250 kaarten aan de deur te koop, dus als je vroeg komt moet dat lukken.
Aug-12-2004 13:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by M_Peror
Hoe heb je dat nou weer geflikt?
Originally posted by SnuggLe
Je snapt de hint van Phortje echt niet ofwel?
Jongske.......
Nee, jij interpreteert het verkeerd
Ook al was ik erg vaag met mijn reply
quote:
Originally posted by sanderheijnen2
heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen....
Je kunt volgens mij nooit in de laatste week voor een feest nog kaarten online reserveren. Gewoon naar de lokale FRS gaan en daar ff een kaartje halen.
Btw Proximus, Optimus & JP, wat hadden jullie vroeger voor knutselen?? Volgens mij vette onvoldoendes
Aug-12-2004 15:34
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee he, niet ook JIJ overgeleverd aan het Armin virus?
Is er dan helemaal NIETS MEER ZEKER op deze wereld???
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ik ga voor die andere 2 dj´s...
Kaartjes van Tim waren trouwens al weg,
maar ik heb vanmiddag gastenlijst geregeld voor 2 personen.
Nice, gefeli! Have fun! En iedereen succes met die meeting... Dat was de vorige keer inderdaad een enorm succes "Euh.. wat is hier de voorkant?" Ach, we hebben toen uiteindelijk nog best een complete group pic gekregen. Zou nu ook wel leuk wezen zo'n group pic, hebben JP en Proxi weer wat te photoshoppen
Originally posted by moogwai
Iedereen had een goede smoes om niet mee te kunnen... dus heb nu nog één gastenplek over Stuur maar een PM als je mee naar binnen wilt.