Det är jag till vänster, bilden är från i sommras när jag var i Spanien.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Aug-22-2003 23:17
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
quote:
Originally posted by mindshooter
Hehe det var ingen som hajade min grej dära
ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul...
hehe nu låter det skojigt för mig med
Aug-23-2003 07:38
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jag jobbar på å kirra fram nya bilder...kan ju inte visa mitt gamla jag
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
Bilden är tagen på det här årets streetparade - förhoppningsvis får jag bilderna Revive tog oxo, så jag kan lägga upp alla ngnstans.
Som alltid ser jag helt korkad ut på bilder... Tja.. inte mycket att göra åt
Aug-23-2003 12:45
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
Location: .fi
Taget i början av sommaren (med webcam, därför lite sämre kvalitet), nu har jag lite längre hår, och är ganska mycket skäggigare också.
___________________
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Aug-23-2003 12:57
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
Hehe det var ingen som hajade min grej dära
ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul...
det e bara dem andra som e lite efter.... fattade på direkten
kanske tar och lägger upp nån ny bild på mig.. när jag hittar någon bra
___________________
Daniel
Aug-23-2003 13:39
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by dbl
det e bara dem andra som e lite efter.... fattade på direkten
direkt? du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget