|
| quote: | Originally posted by Shahar
יגאל אני אגיב
אם לא הקהל ששומע את המוזיקה ובוחר מאיזה דיגיי הוא נהנה יותר אז מי יקבע למי מגיע להיות מקום ראשון!?
בקשר למספר טראקים של טייסטו שהוא מנגן בסט - כל דיג'יי ככה ולא ניכנס לדוגמאות כי נתתי כבר למעלה
בקשר לגיוון...טייסטו לא מנגן רק את הסגנון שלו
לדוגמא הוא ניגן את
Evanescence - Hello (G&D Mix)
שזה שונה מהסגנון העצבני שלו...
סבבה שאתה מעדיף ואוהב יותר את ארמין.....שוב זה לא סיבה שאנשים אחרים לא יבחרו בטייסטו
ובקשר לאלי
אם אלי יהיה מספיק טוב ברמה של טייסטו תאמין לי שהוא יקבל פרסום וחשיפה
אל תשכח שטייסטו לא נולד מספר 1...גם הוא היה פעם סתם אחד שמתקלט ויוצר מוזיקה...
הבחירה שלי
1. Tiesto
2. pvd
3. armin
4. ferry
5. gielen |
תשמע שחר בסיכומו של עניין נשאר לנו רק לחכות לתוצאות ולראות....
רק דבר אחד שאתה חייב לשנות
השם יגאל הוא מגעיל!!!
בלעעעע!!!
אילן
אילן
בסה"כ הבחירה שלך מראה שבגדול אנחנו אוהבים אותם דברים פחות או יותר..
ויכל להיות שאתה תאהב את המצעד שלי..
ופששש עברתי על כל העמודים ורשמתי שמות של די גיים וניקוד של כל אחד לאט לאט כדי שאני לא התבלבל ושמות של חברי פורום שהצביעו
אז עכשיו הוספתי גם אותך שחר שניה לפני שאני סופר קולות ומפרסם את 20 הגדולים של הפורום
גם אליאור לא רשם תמצעד שלו - אליאור אם הצבעת נחמד יהיה לראות תרשימה שלך ולהוסיף אותה לשקלול
מארק כנ"ל אם הצבעת שתף אותנו..
וגם ירון וחבריו ועוד חברה שהצביעו ולא שיתפו אותנו
תוסיפו את זה פה
ואני ישקלל את זה
כך שהמצעד שיהיה רשום עוד מעט בפוסט הבא
יהיה המצעד הרשמי שלנו אבל כל משהצביע ולא אמר את הצבעתו רשאי לרשום כאן פוסט עם החמישיה שלו
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Last edited by Glenn-Holmes on Oct-07-2004 at 02:35
|